Nastala chyba při přehrávání videa.
  • castor
    ***

    Šarmantní mluvka Jean-Paul Belmondo zase jednou v plné síle, i když z té jeho užvaněnosti a přehrávání jde docela hlava kolem, až se místy lehce zajídá. Beztak mu roli psali přímo na tělo, škoda, že scénář v druhé polovině ztrácí na síle i vtipu. Geneviève Bujold je mu naštěstí rovnocenným protivníkem, nepředstavuje jen krásnou tvář, které by se z Belmonda „jen“ podlamovala kolena. Film, který se nezastaví, i když zastavit se měl hlavně scénárista, aby se podíval, co na papír občas dává!!(8.4.2013)

  • WANDRWALL
    ****

    Jak napravit tak nenapravitelného chlapa? Postavit mu do života ženu, která to s ním umí a která na něho platí. A zde tomu tak bylo!(23.8.2010)

  • Madsbender
    ***

    Majster prevlekov, podvodníkov a sukničkárov... Ničím nevyčnievajúca belmondovka, ktorej chýba ďalší rozmer, vyšší autorský zámer a inteligentný prvok, ktorý by dal tomu pitvoreniu na scéne nejaký zmysel. Polovica vtipov funguje a zvyšok je založený na neustálej repetícii, ktorá sa začne pomerne rýchlo zajedať. Šlo s tým urobiť niečo viac, než šialenú egomaniakálnu komédiu. 60%(14.7.2014)

  • LiVentura
    *****

    Krásná komika, musím smeknout před výkony pana "B"(19.7.2007)

  • gudaulin
    ***

    Jean-Paul Belmondo se proslavil jako sympatický dobrodruh a své rošťáky dokázal hrát s nenapadobitelným šarmem. Bohužel mám pocit, že s přibývajícími léty se z toho stala tak trochu šablona a právě Nenapravitelný představuje snímek, kde mě svým přehráváním začínal Belmondo poněkud unavovat, a to i přes závěr, který jde částečně proti diváckému očekávání. Podvodník, svůdník a neuvěřitelný snílek a mluvka tentokrát narazí na svým způsobem rovnocenného protivníka. Celkový dojem: 55 %.(20.8.2010)

  • - Při závěrečné scéně u bazénu lze v pozadí slyšet ústřední melodii z filmu Muž z Ria (1964), který rovněž režíroval Philippe de Broca. (Cucina_Rc)

  • - Dlouholetí přátelé Belmondo a de Broca se při tomto natáčení natolik rozkmotřili, že se spolu nebavili celých pět let. (Locksley)

  • - Marie-Charlotte Pontalec (Geneviève Bujold) vystupuje z autobusové linky č. 112 na předměstí, kde bydlí ve svém příbytku Raoul (Charles Gérard) s dětmi a Camille (Julien Guiomar) v přívěsu a které ve skutečnosti představuje obchodní čtvrť La Défense v departementu Hauts-de-Seine. Ona samotná autobusová linka č. 112 nejezdí už od roku 1945, stanice, na níž Marie-Charlotte vystoupila, je stanice na východ od Paříže v oblasti Val-de-Marne. Stejně jako muzeum v Senlis nebylo autentické, jednalo se pouze o bývalý seminář (nynější knihovnu) a scény interiéru se natáčely v katedrále města. Vězení, ze kterého vychází Victor Vauthier (Jean-Paul Belmondo), je Prison de la Santé v Paříži. Další lokality natáčení představovaly např. letiště Orly nebo zátoku Saint-Michel. (Cucina_Rc)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace