Režie:
Philippe de BrocaKamera:
Jean PenzerHudba:
Georges DelerueHrají:
Jean-Paul Belmondo, Geneviève Bujold, Julien Guiomar, Charles Gérard, Daniel Ceccaldi, Capucine, Andréa Ferréol, Michel Beaune, Pascale Roberts, Dora Doll (více)Obsahy(1)
Šarmantní podvodník Viktor neztrácí po propuštění z vězení čas a hned se pustí do nových podvodů. Nejprve prodá dům své milenky Heleny, aby získal peníze na věno své dcery Katrin, a pak se pokusí prodat jachtu, která mu pochopitelně nepatří. Pak ale dojde v jeho životě k osudovému zlomu - setkává se se svou kurátorkou Charlottou. Z lásky k ní začne dokonce uvažovat o tom, že by přestal spolupracovat se svým komplicem Kamilem a napravil se, jenže v rozhodující okamžik ho svým nečekaným návrhem zaskočí sama Charlotta... Kriminální komedii Philippa de Broky vévodí okouzlující Jean-Paul Belmondo v roli rozpačitého zamilovaného podvodníka. (TV Prima)
(více)Videa (2)
Recenze (168)
Film bezesporu zajímavě obsazený, jenže Belmondovi, nebo spíš Brocovi asi nikdo neoznámil, že natáčení Muže s Acapulca už skončilo a tentokrát netočí parodii. Belmondův potenciál je tady sice využit na 100%, ale jeho Victor je velmi nepřirozená postava, která sice může imponovat ženám, ale já ho často vnímal jako otravného žvanila. V první půli byl k nezastavení a moc mě to nebavilo. V druhé bylo toho žvanění méně, trochu víc prostoru dostaly i ostatní hvězdy, takže to nakonec jako úplnou katastrofu nevidím. Více podvodů, méně exhibování a bylo by to dokonce fajn. Určitě se na tento film podruhé nepodívám. ()
I když filmy, na který moji rodiče koukaj od rána do včera den co den nemám rád, tak tenhle film se mi líbil. Belmondo je prostě skvělý drsňák a komik v jednom...a to nejen v tomhle filmu..film má dobrou a vtipnou zápletku, skvělý a do posledního bodu propracovaný scénář a výborné herecké obsazení...z filmu se nejvíce líbí scéna kradení obrazu El Grega........u málokterých komedií sem se tak dobře pobavil!! ()
Nenapraviteľný je taká pekná alegória na manželstvo: ženskú túžbu po ovládaní a mužskú túžbu po slobode. Podaná je formou bláznivej komédie, kde neustále blbne nenapraviteľný Belmondo. Ťažko však uveriť, že by ho pri takomto správaní ženy tak zbožňovali a nepovažovali ho po pár vetách za blázna. Lenže tu ide o to, že je to Bebe a nie tá konkrétna postava, takže diváčky to chápu. Film si vďaka neustálym zvratom udržuje tempo a finišuje príťažlivou vykrádačou, pri ktorej mi však už tie Belmondove eskapády začali liezť na nervy. Najvtipnejšie sú tak na filme dialógy psychologičky so svojimi pacientami, čiže absolútne vedľajšia a pre dej nepodstatná záležitosť. ()
Na filmu jde poznat, že se stal pozdějším odrazovým můstkem daleko slavnějšího filmu Zvíře, kde zářila stejná osvědčená mužská sestava a Belmondo si tam střihl rovněž roli nesvéprávného. Bohužel tento film sráží právě roztěkaná role Belmonda, který lítá od ničeho k ničemu jak splašený vlak až to nepůsobí příliš věrohodně. Někdy méně znamená více. Dlouho jsem váhal nad třemi hvězdičkami, ale po scénce "Pane ministře, je tu správce muzea ze Senlus s choti. A co tady chtějí ? Přišli na večeři." jsem málem sletěl smíchy ze židle a tak dávám ještě o jednu hvězdičku navíc ()
Tohle je asi opravdu film, kterej Belmondovi sedl jak zadel na hrnec. Neskutečná energie, kterou do natáčení vložil je znát každou minutou a já se bavil opravdu od začátku až do konce. Typicky francouzská komedie, která po vetšinu času připomíná Camolettiho divadelní hry, s celkově příjemným obsazením, úžasným Belmondem a výborným drajvem. Pozitiva jenoznačně přavyšujou těch několik málo nedostatku a nejde hodnotit jinak než poctivou a téměř pětkovou čtyřkou. ()
Galerie (37)
Zajímavosti (11)
- Marie-Charlotte Pontalec (Geneviève Bujold) vystupuje z autobusové linky č. 112 na předměstí, kde bydlí ve svém příbytku Raoul (Charles Gérard) s dětmi a Camille (Julien Guiomar) v přívěsu a které ve skutečnosti představuje obchodní čtvrť La Défense v departementu Hauts-de-Seine. Ona samotná autobusová linka č. 112 nejezdí už od roku 1945, stanice, na níž Marie-Charlotte vystoupila, je stanice na východ od Paříže v oblasti Val-de-Marne. Stejně jako muzeum v Senlis nebylo autentické, jednalo se pouze o bývalý seminář (nynější knihovnu) a scény interiéru se natáčely v katedrále města. Vězení, ze kterého vychází Victor Vauthier (Jean-Paul Belmondo), je Prison de la Santé v Paříži. Vězení bylo kolaudováno v roce 1867 a v roce 2014 prošlo velikou rekonstrukcí, aby mohlo i nadále sloužit svému účelu. Další lokality natáčení představovaly např. letiště Orly nebo zátoku Saint-Michel. (Cucina_Rc)
- V závěrečných scénách u bazénu jde vidět, že rozmluva Camille (Julien Guiomar) s Victorem (Jean-Paul Belmondo) je sestříhaná. V jedné scéně sedí ve stínu a bez občerstvení, ve druhé na slunci s občerstvením. Tomu odpovídá i Viktorův župan. Obojí se však odehrává ve stejný moment, protože Charlottin otec odchází na golf. (fifas2)
- Ve scéně, kdy se srazí auta, stojí na rohu asi dvacítka čumilů, a to ještě před srážkou a dívají se ve směru karambolu. Pravděpodobnější by bylo, že se seběhnou, takto je zřejmé, že jsou inscenovaní, ale špatně. (sator)
Reklama