Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Ambiciózní Karolina studuje vysokou školu, pracuje jako redaktorka módního časopisu a jako lektorka v kurzech nonverbální komunikace. Její uspořádaný život nečekaně naruší vztah s poněkud egocentrickým burziánem Alexem, který jí přináší řadu hořkých zklamání. Alex je sice pozorný, ale myslí především na sebe a všímá si spíš svých kamarádů než Karoliny. Vztah, plný nejistoty, zklamání a znovu probouzených nadějí, vyvádí Karolinu stále víc z rovnováhy a vyčerpává ji. Přesto dává Alexovi přednost před pozorností nesmělého Honzíka. Když o několik měsíců později zjistí, že Alex žije s mnohem starší Patricií, opustí ho a rozhodne se být stejná potvora, jako jsou podle jejího názoru muži. Nezávislá, sobecká bestie, která bude kosit chlapy. Vyspí se s čerstvě ovdovělým pianistou i přízemním farmářem Markem, flirtuje s duševně nevyrovnaným ministrem Jarmilem Dobrým, ale když to zkusí na Honzíka, zklamaný mladík ji odmítne. Zdá se, že ani jako bestie nebude mít Karolina štěstí. A tak když se po čase znovu ozve Alex, neodolá a přijme jeho nabídku k sňatku. Vzápětí ji však čeká další hořké zklamání. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (495)

pm 

všechny recenze uživatele

Barbaru Nesvadbovou za spisovatelku nepovažuji, respektive jedna její kniha, kterou jsem ani nedočetla, mi stačila bohatě k tomu, abych s dalšími čas neztrácela. Možná proto jsem napoprvé neobjektivně dala 1*, dnes to napodruhé a s odstupem vidím tak na 50%, fakt je, že té dívce svým způsobem velmi dobře rozumím. Každopádně scénář (nikoliv příběh) je skutečně ubohý...má to na víc a mohlo to být něčím víc. A jinak? Čím to, že ve většině současných filmů, je mi tak zajímavého herce, jakým je Karel Roden, většinou líto, protože nemá co předvést? ()

kulyk odpad!

všechny recenze uživatele

V rámci každoměsíčního rituálního výplachu konečníku jsem místo obvyklého klystýru nasadil do irigátoru tento skvost. A udělal jsem dobře, své k svému, shit ke sračkám. Tento blábol obsahuje tak velký počet nudných a nesmyslných scén, že pouštět ho odsouzeným na smrt, sami by tloukli lžící na mříže, aby na sebe upozornili oblastně příslušného mydláře. Po zelené míli by pak sprintovali radostně s vyhlídkou, že nic horšího je už čekat nemůže. Tímto na nějakou dobu odkládám sledování ,,ženských filmů", které jsem si naordinoval v rámci akce Poznej svého nepřítele. Některá tajemství by měla zůstat nevyslovena. Například fakt, že Nesvadbová - a bohužel i řada jiných krasavic- jsou pěkný krávy. ()

Reklama

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Pravý opak Románu pro ženy, žádná sonda do života, ale jen čistě zábavná filmová realita. Pavláskové filmy můžu, s autorkou knižní předlohy se teprve vyrovnávám, ale začínám si myslet, že Pavlásková na to šla líp ;) Respektive po přečtení Řízkařů, Bestiáře a rozečtení Života na nečisto mohu dílo Barbary Nesvadbové hodnotit o něco šířeji, než všichni ostatní, kteří pomlouvají bez toho, že by se jejích knih jenom dotkly. Barbařina v mnoha rysech přiznaně autobiografická hrdinka proplouvá útlými knížečkami bez ambicí stát se i filmovou hrdinkou a je to na ní znát. Ale stalo se něco jiného a tak soukromé výpovědi o intimním životě jedné Karly z Vinohrad rapidně mění na vážnosti. Až dočtu celé dílo autorky, zhodnotím to pravděpodobně tak, že kniha je kniha film je film, a v tomto případě se skvěle doplňují, protože co mi chybělo při čtení, doplnila jsem zážitky z kina - a co mi chybělo v kině, doplnila jsem literaturou. Zatím jsem alespoň rozklíčovala ty rozdíly ve filmovém scénáři, které ustoupily zejména hereckým představitelům a představám producentů (politik Marek Vašut a spolužák Kryštof Hádek především) a ty, které jsou do nejmenšího detailu všude stejné (ironická vdovská epizodka Miroslava Etzlera). A jak jsem tak nakukovala do Pohádkáře, Barbara nám dozrává a v podstatě by bylo skvělé, kdyby nezůstalo jen u jediné adaptace ;) Konečně Danica by snesla další podobně velkou výzvu, aby nám moc nestagnovala... ()

Tosim odpad!

všechny recenze uživatele

Pokud je tohle pohled do duše českých "feministek," tak tedy potěš koště. Nebo to jsou opravdu všechny úspěšné ženy u nás tak krátkozraké? Čím je výjmečná ta Bára Nesvadbová, kromě toho, že je to dcera naší sci-fi legendy a měla za manžela jednoho z ministrů a plnila tak stránky nejrůznějších bulvárů? U mě totiž ten nejzákladnější fakt, totiž to, že dialogy zní, jako kdyby je napsal dvanáctiletý člověk, přebíjí všechno ostatní. Ano, občas se našel nějaký ten povedený záběr, zejména historické Prahy, ale WTF, to fakt nestačí. Metoda "teď to natřeme všem chlapům" (jo pardon všem ne - viz věta "Já vím, kdo je to Elfriede Jelinek"), je vysoce trapná a jenom potvrzuje, že ony stereotypy, proti kterým ženy tak často (ne)úspěšně bojují, jsou v nich samotných zakořeněny více než pevně. Stačí se jen podívat, že třeba Irena Obermannová je jednou ze scénáristek Ordinace v růžové zahradě. Tolik potřebný nadhled neexistuje, nebo se válí někde v hloubi jakési špinavé žumpy a vy ho musíte rozšifrovat. Jediný decentní herecký výkon předvedl Miroslav Etzler a to je taky kromě tří, čtyř záběrů kamery snad další, osamocený klad! ()

castor 

všechny recenze uživatele

Tak tohle bylo silné kafe. Člověk zdaleka nepotřebuje denně sledovat Felliniho nebo Wajdu, ale tohle? Co to mělo být? Je tu s nepříjemnou pachutí na patře cítit, že se tu neopisovalo ze života, ale jen četlo z nepříliš dobrého scénáře. Ba přímo příšerného. Karolína je sličná (dle vkusu) studentka filosofie a školitelka v nonverbálním chování. Jejímu životnímu bilancování chybí už od samého počátku jiskra i náznak ironie, stejně jako v tuzemské kinematografii toliko potřebný nadhled a PŘIROZENOST. Alex je nevyzpytatelný pracháč, nečitelný a náladový čtyřicátník, který se stává Karolíniným osudovým mužem. Tihle dva se náhodou potkají a prožijí vztah plný vzletů a pádů. A milostné drama je na světě. Ale ouha - brzy to začne (nejen v jejich (ne)vztahu) náležitě skřípat, nastupují další muži (takový farmář Matonoha, seč se snaží, vyznívá naprosto zbytečně), kteří mají zoufalé Karolíně pomoci zapomenout a ona má opačnému pohlaví nadělit stejnou mincí. Začneme se motat v kruhu, dialogy budou otravně šustit, zrovna jako zbytečné vnitřní komentáře hlavní hrdinky. Neznám ze svého okolí JEDINÉHO člověka, který by v daných situacích něco tak směšného a absurdního vyslovil. Pointa je v nedohlednu, mnohdy umělé postavy jsou neukotvené v příběhu, žánrově to celé minimálně tápe, camea jsou křečovitá (Marta Kubišová, Miss Doleželová atp.) a product placement náležitě děsí. Sebevědomé vysokoškolačce horko těžko uvěříme, že se nechá neustále podrážet ze strany náladového Alexe. Jejich milostnému poutu nelze věřit. Tvůrci se nás pokouší naladit na hru, jak že to ve světě mužů a žen funguje, ale každý ve výsledku víme, že to chodí „kapánek“ jinak. Film ze života, ale bez života. Bulvárem štvaná Bára Nesvadbová a její komerčně úspěšná kniha se nakonec staly špatnou volbou. Herecky to je tak padesát na padesát. Pánové Roden i ministerský předseda Vašut potěší, naopak slovenská herečka Danica Jurčová je pro svůj mužský protějšek nedůstojným partnerem. Snesl bych i afektovaný český dabing její postavy, ale nerealistické kompletní postsynchrony jsou už neuvěřitelným klopýtnutím!! Z technické stránky potěší snad jen kameramanským nadstandardem viděná Praha F. A. Brabce. Díky němu vypadá Bestiář jako svižná, moderní a lechtivá záležitost, v hloubi je však jen nemastným zklamáním, které mnohdy srovnávanému a rovněž vypulírovanému Románu pro ženy nesahá ani po kotníky. Umělý a emočně nadobro prázdný svět v dalším zbytečném českém filmu!! Hodně usmolené **. ()

Galerie (38)

Zajímavosti (10)

  • V úvodu filmu, kdy je hlavní hrdinka v dešti a větru, ulétnou jí papíry. V dalším záběru jí však ulétnou znovu. (Pepy)
  • Při nahrávání postsynchronů ne každý herec namluvil svou roli. Danicu Jurčovou a Andreu Novákovou nadabovala Andrea Elsnerová, jelikož Jurčová je Slovenka a u Novákové se tak sjednotil hlas postavy. Michala Dočolomanského nadaboval Ladislav Županič, opět kvůli tomu, že je Slovák. Evu Sitteovou a Báru Nesvatbovou nadabovala Dagmar Čárová. Sitteovou kvůli jejímu dlouholetému exilu v zahraničí a ztrátě českého akcentu a Nesvatbovou kvůli nezkušenostem s dabováním. A Barboře Beťákové propůjčila hlas Nikola Votočková ze stejného důvodu, jako u Jurčové a Dočolomanského. (funhouse)
  • Film byl celý natočen s pomocným zvukem, tedy všechny dialogy, ruchy apod. byly nahrány podruhé ve studiu a poté dodatečně přidány. (camper)

Související novinky

Pojďte se bavit o filmech – na rádiu Bubble

Pojďte se bavit o filmech – na rádiu Bubble

29.11.2016

O co tady jde? Bubble je unikátní projekt internetového rádia se speciálním posláním. Svým posluchačům totiž zpříjemňuje úklid koupelny. Opravdu to funguje, vyzkoušejte! Kromě porce muziky vás rádio… (více)

Reklama

Reklama