Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bývalé spolužáky z gymnázia zavál život každého jinam. Jirka je majitelem galerie a jeho žena Vanda vede cukrárnu. Ivan je ambasador v Itálii a je ženatý s nenápadnou Johankou. Roman je gynekolog a manžel zdánlivě ušlápnuté Anny, která ráda peče dorty s medvídkem. Postupně se ukazuje, že každý před ostatními něco tají. Například Vandina plachá sestra Ema by chtěla dítě, ale bojí se navázat vztah, a tak přemlouvá nejprve Jirku a poté Romana. Slovenka Jutka udržuje několik let milenecký poměr s Romanem a má s ním dceru Natálku. Situace se vyhrotí, když navštíví Annu a vyjde najevo, že jim oběma Roman osm let lhal. Obě ženy ho vyhodí a totéž vzápětí potká i Jirku. Zdá se, že jen Ivan je v pohodě, i když zjistí, že jeho děti nejsou jeho, ale řidiče limuzíny Dina. Mrzí ho však, že mu to nikdo z přátel neřekl. Když partnerské krize vyvrcholí, ukáže se, že silnější a odolnější jsou v krizových situacích ženy. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (611)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Hrebejk už točí jeden film za druhým, čo má za následok ich vzájomné splývanie a jemné brblanie kritiky a publika nad mierne klesajúcou kvalitou jeho diela. Z Medvídka si po dvoch rokoch nepamätám zhola nič, zato z Pelíškov, Pupenda a Musíme si pomáhat množstvo scén. Stále rovnakí herci, "tragikomedie ze současnosti", a to nemyslím Hrebejka samého o sebe, ale všeobecný problém, kde splývajú aj jednotlivé diela rôznych autorov. Ak už medveď, tak slovenský Macko uško. ()

igi B. 

všechny recenze uživatele

Total hovnart mrddívek... %-/ . . . Já si asi to repete neměl dávat! Protože tohle je fakt totální análně mentální banalita. Formou i obsahem zas! Takže kdysi jsem v nějakém pominutí mysli nadělil pošetilé dvě hvězdy a při novoidním opáčku jednu střihnul od háčku. Za tu sračku Hřebejku, protože tohle není film, to si sice hraje jako že na nějaký tušašský nezávisláček, ale je to sráček, matérie uklohněná a vyvrhnutá jen proto, aby se zas jednou otočily pro kemouše prachy z erárního fondu na podporu tušašské šmejdomanie a z nějakejch dalších pofiderních institucí (viz titulky, že...) - a je fakt jedno, s kým si ve VejVarech honíte děcka ty svoje myslidla (jak jinak než paraziti na erár, že...) a že vám provařený pražský žurnanálistky a klucí z Cinéma (jo, ještě ten plátek nezkrachoval, kolečko se točí...) píšou pěkný recenze. Sračky totiž sračkami jsou a sračkami zůstanou, i kdyby celá ta pražská čudlárna dostala >Stádní cenu Klementa Šmause< . Šmytec... °-[.. - - - - - (Poprvé viděno kdysi v době uvedení na >levném< dvd /ano, opravdu už na české sračky do kina chodit nehodlám/ , hodnocení dávné, otrávený komentsrář při novoidním repete zde jako čtyřiťsratbědaosmdesátý - 09.10.11) ()

Reklama

Psema 

všechny recenze uživatele

Peklo definitivně zamrzlo. Manželský pár Hřebejk-Jarchovský by měl co nejdřív projít oddělením, nebo nám na českém rybníčku hrozí totální apokalypsa. Už Medvídek obsahuje projevy násilí na divákovi, který se zkrátka u podobného zvěrstva nedokáže ani na chvíli bavit. Otázka je, co je na tom filmu horší. Prkenní herci? Unylá režie? Statická a neatraktivní kamera? Vyvařený a stokrát zopakovaný scénář? To si rozhodněte sami. Já bych celý štos filmového pásu nejraději chytil do rukou a veřejně ho zpopelnil. Takhle se česká kinematografie ze srabu rozhodně nevyhrabe. Už se vzpamatujte, pánové. ()

ORIN 

všechny recenze uživatele

Povrchní, snobské, útržkovité, často nedávající smysl, zbytečně barvité, idealistické, rádoby suverénní. Z totálního průseru se film dostává v posledních patnácti minutách. Korunu všemu dává samotný Hřebejk s neuvěřitelně sebevědomým a drzým přirovnáním Medvídka k několika zahraničním filmům, jež jsou kvalitativně úplně, ale úplně někde jinde. ()

Hakha 

všechny recenze uživatele

Ach jo, tak další český film, který se nepovedl. Zoufale jsem každou minutou očekával, až se začne na plátně něco dít, bohužel se tak nestalo a můžu klidně říci, že jsem tak nudnou a nezábavnou podívanou nečekal. Herecké obsazení je sice fajn, ale co je to platný, když ostatní nestojí za řeč. Pro mě dost náročná jednohubka, u které jsem byl nucen podat takový výkon, abych film vydržel do útrpného konce... Mé hodnocení 1 hvězdička… ()

Galerie (43)

Zajímavosti (14)

  • Scény z kostela se točily v Břevnovském klášteře v Praze. (Taoworld)
  • V jedné verzi scénáře se příběhy jednotlivých postav vůbec neprolínaly, ale odehrávaly se zvlášť. (xjane)
  • Roman Luknár (Roman), Slovák, žijící v Maďarsku, vzpomínal na své první (hlasové) setkání s režisérem Janem Hřebejkem: "Zazvonil mi telefon a v něm se ozvalo: 'Dobrý den, já jsem Honza Hřebejk, já jsem na vás dostal číslo od asistenta režie Ládi Ondráčka a já bych byl moc rád, kdybyste si na mě udělal někdy chvilku času a sešel se se mnou.' Já jsem mu řekl: 'Hele, podle hlasu nebudeš starší, než jsem já, tak poď, budeme si tykat a ještě jednou mi řekni, kdo jsi?' - 'Já jsem Honza Hřebejk.' - 'To je fajn, Honzo, a už jsi někdy něco natočil?' Na druhém konci bylo slyšet dlouhé kuckání a pak se ozvalo: 'Ježišmarjá, ty vole, tohle mi ještě nikdo nikdy neřekl!' Tak mu povídám: 'Promiň, ale když jsem z Československa odcházel, tak nemám pocit, že byl měl natočený nějaký film, a tam, kde žiju, tam se o tobě moc nepíše, takže promiň, ale já o tobě fakt vůbec nic nevím.' Hned mi poslal všechny svoje filmy, a tak vzniklo naše přátelství. (...) Setkání s Honzou beru jako dáreček. Ne v tom smyslu, že můžu pracovat s režisérem, který dělá jedny z nejlepších filmů v Československu, ale v tom smyslu, že mě vzal do party lidí, tkeré má okolo sebe, a že mi umožnil prožít s ním těch dvakrát šest nebo osm týdnů. Každá ráno mám příjemné lechtání v žaludku, co všechno mě dnes na place čeká, co se zase bude dít? Nikdy to úplně přesně nevím a vždycky si to náramně užiju. Tahle si představuju svůj život - žit si, jak žiju, a jednou za čas udělat film s Honzou Hřebejkem. Ale i kdyby mělo zůstat u těch dvou filmů, které jsme spolu natočili, u Krásky a Medvídka, tak mu hrozně děkuju." (NIRO)

Reklama

Reklama