Režie:
Rudolf HavlíkScénář:
Rudolf HavlíkKamera:
Václav TlapákHrají:
Pavel Batěk, Vica Kerekes, Filip Blažek, Jiří Lábus, Klára Issová, Jan Přeučil, Michal Kavalčík, Ladislav Županič, Anna Kulovaná, Petr Batěk, Karel Zima (více)Obsahy(1)
Každou noc miliony lidí usínají s tím, že změní svůj život a že zítra udělají něco konečně jinak. Petr Kraus je jedním z toho miliónu. Cestuje za prací do Číny, kde zařizuje výrobu zboží pro své zákazníky. Získá zakázku od člověka, který mu není úplně sympatický, ale přesto se pustí s vidinou zajímavého výdělku do práce. Mezitím si na dálku před návratem domů domluví několik schůzek naslepo a věří, že možná potká někoho, kdo mu změní život. V Česku zjistí, že zkazil celou zakázku a má jen několik dní na to, aby věci uvedl do pořádku. Svých schůzek naslepo se ale nevzdává i přesto, že to jeho nejlepší kamarádka Tereza nevidí ráda. Petr vyráží na cestu napříč republikou, aby objevil nové přátele a přitom zjistil, že se neobejde bez těch, kteří jsou mu nablízku odjakživa. Na cestu, která mu možná změní život a kde si uvědomí, že před problémy nemůže utíkat věčně, protože ty si jej vždy nakonec najdou. A protože všechny důležité věci jsou v našich snech, je možné, že se splní i ten Petrův. Zejtra napořád je film o nás všech. O našich snech, o změnách v životě, které chceme udělat, ale často se jich bojíme. Film o přátelství a setkáních, která nelze čekat. Film o svobodě a touze cestovat a přitom vědět, že se máme kam vrátit. (Falcon)
(více)Videa (2)
Recenze (236)
Více takových českých filmů, prosím, ovšem s lepším scénářem. Zejtra napořád je totiž zručně natočené i zahrané vzduchoprázdno, které těží z několika "osvědčených" klišé (hlavně tedy ta hlavní romantická zápletka je hrůzná) a neokoukané věci a postavy, jež by si zasloužily více pozornosti, naopak odbývá (především tedy mafiána Jiřího Lábuse). Rudolf Havlík má ale talent. ()
Docela nudný film. Chvílema jsem se nemohla zbavit pocitu, že se tvůrci snažili z tohoto filmu udělat něco jako romantiku na americký způsob. Tenhle pokus se jim ale bohužel nepovedl. Bylo tam hrozně moc nudných a hluchých míst. Ale musim uznat, že Vica Kerekes opravdu hrát umí a to jí zase tak v lásce nemám. Škoda taky toho konce ... Chtělo ho víc dotáhnout. 50%. ()
Škoda toho zbytečně protahovaného a přitom zcela očekávaného konce a několika trochu naivních a nereálných scén. Jinak bych šla s hodnocením ještě o hvězdičku výše. Na české poměry se totiž jedná o celkem povedený snímek s obstojnými výkony sympatických herců (a zejména krásné Vicy). ()
Tak tohle je zatracená škoda. Z traileru to vypadalo na české poměry náramně a i některé pasáže v samotném filmu docela hodně převyšují drtivou většinu současné české a slovenské produkce. Problém ovšem je, že sympatický vizuál a několik originálních nápadů pojí dohromady hodně špatný scénář, který prostě nefunguje, stejně jako nefunguje Jiří Lábus coby hlavní záporák. ()
A má krasojízda s Vicou Kerekes pokračuje s obvyklým a očekávaným výsledkem. Pravda, s romantikou se tu podle mého názoru netlačilo na pilu tak fest, jak to bývá obvyklé, ale všechno totálně podělal typicky český pokus o dramaticky akční pasáž. Šmarjá, to byl zase trapas... Snímek disponoval mnou očekávaným zoufalým scénářem i podobně laděnými hereckými výkony, kvůli (nebo možná díky) nimž tu Filip Blažek jasně vyčníval jako herecká hvězda, a bizarními vedlejšími zápletkami. Nenašel jsem důvod pro udělení jediné pěticípé, ale kdyby Rudolf Havlík natočil patnáctiminutový kraťas, v němž by Pavel Batěk s Filipem Blažkem po celou dobu v reálu surově mlátili Michala Kavalčíka, okamžitě bych hodnotil plnou palbou a hbitě bych takový počin zařadil do své Top desítky. / Poučení: Každý psycholog by měl mít svého psychologa. ()
Galerie (76)
Zajímavosti (8)
- Rudolf Havlík, pro nějž se jednalo o filmovou prvotinu, a který nemá filmové vzdělaní, přiznal, že o filmové režii a řízení filmového štábu nevěděl de facto nic. (sator)
- Ruda z Ostravy běží za hrdinou příběhu směrem od Náměstí Svobody k Hlavnímu nádraží ulicí Masarykovou, kde zahnou doprava směrem ke Staré radnici, načež v další scéně oba přeskakují zábradlí v tramvajovém kolejišti ze zcela opačného směru od Hlavního nádraží. (velkyvezir)
- Na hudbě k filmu se podíleli i členové kapely Portless, pánové z původní sestavy Support Lesbiens. (Eruzione)
Reklama