Reklama

Reklama

Beca nejraději poslouchá hudbu ze svých sluchátek a touží se stát profesionální DJ. Když přijde do nové školy, zjistí, že je plná divných, zlých, ale i hodných holek, které mají jednu věc společnou - zajímají se jen o to, jak dobře zní, když společně zpívají. Jako těžký introvert se nehodlá s nikým přátelit. Svého plánu se drží až do chvíle, než narazí na velmi nesourodou partu holek, které spojuje sborové zpívání bez hudebního doprovodu. Ten si vytvářejí vlastním hlasem. Beca sice na první kolo námluv řekne "ne", ale nezpochybnitelný hudební sluch a schopnost zpívat čistě i ve sprše ji nakonec do klubu zpívajících studentek přivede. Jenže Beca je tak trochu rebelka, a tak to okamžitě začne mezi ní a neoficiální šéfkou týmu Aubrey nezdravě jiskřit... (TV Nova)

(více)

Videa (44)

Trailer

Recenze (470)

blackrain 

všechny recenze uživatele

Promarněná šance, promarněná šance, promarněná šance! Stopáž mohla být kratší alespoň o dvacet minut, prospělo by to. Ani choreografie nejsou nijak zvlášť převratné, i když tady nejde zrovna o tancování, ale při zpívání taky nemůže člověk stát jako dřevo. V podstatě je to o čekání na velkolepou finálovku, která to všechno nepodařené strčí do kapsy. Takle to fungovalo i u mě. Asi jsem se pořádně namlsala někde jinde a nebo už nepatřím mezi cílovku, na kterou se tenhle film zaměřuje. Ještě mám jednu výtku a to jsou dvě nechutné scény. Mě ten poblink stačil jednou. Po druhé už byl úplně zbytečný. Když to vezmu z druhé strany, tak jsou tu samozřejmě herečky, které tenhle canc táhnou velkou silou vzhůru, jistě Anna Kendrick je sympatická herečka, ale já mám na mysli hlavně osobu, která hrála tlusťošku Amy, tedy Rebel Wilson. Většina fórků stojí přímo na ní a ona se stará o zábavu. Ovšem , jako skupina se tyhle holky hledaly až se našly. Proti použitým písničkám nic nemám, i když můj šálek kávy to rozhodně není. ()

playboxguest 

všechny recenze uživatele

Banda pěkných, nebo alespoň sympatických holek se necelý dvě hodiny promenáduje v sukýnkách, nebo tanečních kreacích po skutečném i pomyslném jevišti a zpívá u toho většinou příšerný songy (tyhle popovky mi do krve nikdy nešly), jejichž výhodou je alespoň to, že si u nich místo nástrojů děvčata pomáhají pusou (žádný dvojsmysly) a k tomu při nich překypují charismatem, s mě čím dál příjemnější Annou Kendrick v čele. V druhé polovině už mi film připadal opakující se a tudíž trochu ztrácel na tempu, pořád to ale byla slušně pohodová a odsýpající záležitost, u níž jsem se i nejednou (hlavně díky tlusťošce a číňance) z plna hrdla zasmála. Hit Me With Your Best Shot! mě v tomhle měsíci víc zvedlo v podání Catherine Zeta Jones, ale i tak střílela děvčata celkem slušně. Nejvíc zaujaly - Kendrick, Snow, Wilson a jako bonus porotkyně Banks, ta čůza z Hunger Games XD. 70% ()

Reklama

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Nejzajímavějším prvkem Ladíme! není Anna Kendrick ani Anna Camp, ale střih dialogů. Obecně platí, že i ty nejstylovější podívaný stříhají dialogy velmi konvenčně tím způsobem, že se střihne vždy na toho, kdo zrovna mluví. Maximálně třeba u souvětí se střihne přesně mezi první a druhou větou. Nikdy ale uprostřed věty. Schválně si toho můžete někdy všímat, je to velmi zábavné. Neexistuje třeba, aby se ve větě „Na vysoké získáš mnoho skvělých vzpomínek“ střihlo mezi slovy „získáš“ a „mnoho“. Tudíž i když se dnes v řadě děl stříhají některé scény poměrně rychle, až chaoticky, dialogy se drží naprosto striktních pravidel, a je úplně jedno, jestli se bavíme o artu, komerci, filmu nebo seriálu. Střih dialogů je prostě takový poslední ostrůvek jistoty v době různých deviací a fragmentací. Tady v tomhle filmu to ovšem až tak neplatí, jelikož dialogy jsou stříhaný klidně i uprostřed replik hovořících, zvlášť když spolu mluví víc lidí. Nejenže se z postavy A, která začne hovor, prostřihne na postavu B, a následuje návrat k postavě A. Často se objevují i varianty jako ABCA nebo ABCBA. Odsud je i zřejmé, proč není u střihu zas tak důležitý, jak moc se střihá a měření délek záběrů, ale spíš kde se střihá. Důvod tohoto rychlejšího střihu dialogů spočívá, jak napovídá název filmu, ve snaze sladit dialogy a muzikálový čísla. Je to klasický problém. Muzikálový čísla jsou oproti dialogům velmi svižný, tudíž jako by film vždy zpomalil a zrychlil. Tvůrci Ladíme! tenhle kontrast obešli tím, že i dialogy stříhají trochu jako ty muzikálový čísla. Zas tak moc námahy je to ale nestálo, protože ve filmu vedou spory snad všichni se všemi, tudíž ostrý beatboxingový a dubstepový styl přenášený z muzikálových čísel i do dialogů má své opodstatnění. Film samotný je tak co do formy kontinuální. Spory se odehrávají po obsahový stránce. ()

Ant 

všechny recenze uživatele

Tak tohle bylo výborné. Takhle má vypadat pořádné guilty pleasure aneb vše, čím by si Glee přálo být. Skvělá režie, scénář a herci. Kupodivu jsem si u coverů popových písniček nechtěla vystřelit mozek z hlavy. Skoro vůbec to nebylo kýčovité. Hlavní romantická linie funguje na jedničku. No a navíc to vzdává hold Breakfast Clubu! Co víc si člověk může přát? ()

Handle 

všechny recenze uživatele

Tak na tenhle film jsem se těšil a věděl jsem proč. Jo, dějová linka je to největší klišé, jaké si dokážete představit, ale s tím jsem i do tohoto snímku šel. Ovšem pokud to překousnete, tak se jedná o super film. Co se týče srovnávání s Glee nebo High School Musical, tak bych řekl, že společného mají pouze tu hudbu a prostředí... Pitch Perfect je z nich však určitě nejvtipnější, komediální linka se podle mě celkem dost daří (i když by jí mohlo být klidně i více) a to nejen díky "Fat Amy", která byla naprosto skvělá, ale i díky většině dalším sympatickým herečkám. No ale hlavně je soundtrack opravdu vydařený a fakt jsem se i zasmál. A klidně by mohla být další klišé dvojka, fakt... :) ()

Galerie (30)

Zajímavosti (24)

  • Režisér snímku byl z Rebel Wilson nadšený a prohlásil o ní: "Rebel na castingu na roli Tlusté Amy přišla s písní od Lady Gaga „Edge of Glory“ a bouchala se přitom do hrudníku pěstí. Ani jsem neslyšel, jak písničku dozpívala, protože jsem se hrozně smál. Rebel vystupuje otevřeně a skvěle pracuje se svou rolí. Je neohrožená." (Krissty)
  • V momentě, kdy Becky (Anna Kendrick) přichází k taxíku, který ji má odvést na kolej, má na pravém rameni zavěšenou cestovní tašku a v levé ruce drží cestovní kufr na kolečkách, které v dalším záběru dává do kufru auta. Když však v areálu školy z taxíku vystoupí a jde na kolej, má pouze tašku přes rameno. (Krocka)
  • Postava Gail bola pôvodne písaná pre Kristen Wiig, no tá ju kvôli nabitému diáru musela odmietnuť. Nakoniec ju vzala Elizabeth Banks, ktorá je aj producentkou filmu. (Sufferer)

Související novinky

Ladíme! podruhé

Ladíme! podruhé

18.02.2014

Z předloňské hudební komedie Ladíme! se vyklubal překvapivý hit. Sedmnáctimilionový film vydělal v kinech 113 milionů dolarů a dalších 80 vytáhl z domácích nosičů, ohlášení dvojky na sebe tedy… (více)

Reklama

Reklama