Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Linda a Vanda jsou pohledné třicítky, nerozlučné kamarádky a taky spolumajitelky malého knihkupectví v centru města. Linda je rozvedená, vzdělaná, praktická, má malou dceru a pocit zodpovědnosti. Ten naopak chybí Vandě, svobodné, veselé, nezávislé krásce, která sice muže přitahuje jako magnet, ale její živelnosti žádný nestačí. A tak hledá toho pravého. Aktivně. V obchodě s nimi pracuje Edo, který taky touží po lásce na věky věků, ale jako plachý, citlivý a introvertní gay to má těžké. Životy téhle trojice nakonec stejně zamotá několik mužů. Lindě charismatický developer Jakub, který není tím, kým se zdá být. Vandě bývalý profesor z vysoké školy Aladar, jehož je ochotná si vzít, "protože ji má rád". A Edo se už zase přizpůsobuje dalšímu příteli, Leovi... Nakonec ale všechno dopadne úplně jinak, než všichni čekali... (Bioscop)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (449)

Malarkey odpad!

všechny recenze uživatele

Opravdu je česká filmařská scéna natolik špatná, aby tu producenti zaplatili film, který se tváří (a nejen tváří) jako vzorová kolumbijská telenovela? A ještě do toho všeho tahala polské herce, kteří předvádí v polských filmech úplně jiné kousky? Ono totiž přeskočit z polské kinematografie do podobné sračky není jen tak. Čeští filmaři se mají opravdu hodně co učit od našich polských sousedů. ()

Slartibarkfast 

všechny recenze uživatele

Kýčovitá romantická hovadina, jako by ji napsal sám Viewegh. Bohužel to byla jiná kráva, která zřejmě potkala v životě podobného debila, jenž si ji omotal kolem prstíku, a když ji pak kopl do tlusté prdele, potřebovala tu ukrutně negativní zkušenost nutně sdělit světu. A jelikož takového tupého dobytka po naší zemičce kráčí obrovské stádo, stala se kniha jistě bestsellerem, neboť se v ní každá druhá našla, a jedna z nich ji potřebovala ihned zfilmovat. Tu se nám vyloupla další dehonestace české kinematografie a ani odpudivé hodnocení opravdu myslících diváků nepostrádajícím vkus nedokáže přesvědčit scénáristy a spisovatele, aby si ty své hořko sladké bonbónky, které zřejmě obdrželi od prababičky k svátku před sedmi lety, strčili do prdele a začali psát trochu jinou sortu smysluplných a uvěřitelných příběhů. Mnohdy to není ani tak těžké, když člověk koupí nějakého toho severského autora. Trochu opisujte, sakra! Tahle laciná červená knihovna je výsměch každému, kdo si odváží koupit lístek do kina. 10% ()

Reklama

Oktavianus 

všechny recenze uživatele

Chyba v názvu, kam by v češtině patřila čárka, kupodivu není jen opomenutím, ale vychází ze slovenštiny, kde stejnojmenný román Evy Urbaníkové (jenž se stal předlohou filmu) vyšel poprvé. Jsem proto mimořádně ochoten česko-slovenskému štábu toto zaváhání odpustit, protože si nedělám iluze, že by ji někdo zaregistroval. Tahle pitominka se nejvíc podobá sérii o Bridget Jonesové. Hrdinky nejsou jako obvykle unylé a nudné, jsou to spíše ženy aktivně se snažící mít osud ve vlastních rukou. I když se jim to dost často nedaří, je vidět snaha daleko více zapojovat humor, přičemž nejvíce "hláškují" právě ony. A rozhodně nejsou bez chyb - je velice sympatické, že v současnosti, kdy si ve filmech nedovolí zapálit cigaretu už skoro nikdo (a když už, tak jen v retro snímcích), se tady připaluje pomalu jedno cigárko od druhého. Jako každý film, který je vyprávěn z ženského pohledu, i Všechno nebo nic sklouzává do schématu "normální ženy (včetně gaye) vs. více či méně divní chlapi". K tomu i režisérkou je žena, příběh napsala také žena - je jasné, že mužské pokolení se tu opravdu nešetří. Kromě druhého Mirka Dušína lékaře jsou všechny mužské figury idioti. Nejvíc to samozřejmě schytá Jakub, chladný suverén a padouch, postava jako vystřižená z jakéhokoli jiného romantického filmu. Film je zkrátka genderově hodně ženský. Z toho vychází i humor, založený jen na tom, že ženy stírají nebo alespoň komentují muže. Na tom by nebylo nic špatného, jen se to ne vždy podaří. Postavy ke všemu často sklouzávají k sebeparodii, ať už to je Edo, jehož špičkování s Leem sklouzne k schematickým stereotypům "gay jako komická figura", nebo Vanda. Ta by měla být krásná, uhrančivá, sexuálně poživačná, hraje ji aleKlára Issová, jež spíše než femme fatale působí jako pubertální diblík. Ještěže je ve filmu Táňa Pauhofová, která prakticky nesleze z placu, což je dobře, protože se na ni kouká opravdu krásně. Průser je scénář. Je na něm až příliš vidět, že ho psala autorka předlohy - chtěla obsáhnout všechny motivy z knihy, jak se spisovatelům občas stává. A přitom škrty by filmu jenom prospěly. V zásadě úplně zbytečná je celá Lindina "spisovatelská" linie odkazující na Urbaníkovou samotnou, nebo fakt, že děj se snaží obsáhnout dva roky v životech hrdinů, takže nutně sklouzává k¨roztříštěnosti: některé postavy vstoupí, představí se a bez vysvětlení zmizí. A mimochodem, opravdu v Česku nemáme jiné hlasy než Michala Dlouhého a Jiřího Dvořáka? Jasně, patří k nejlepším a nejcharismatičtějším, zároveň jsou snadno rozpoznatelné a přiřaditelné skutečným tvářím. U televizního dabingu zahraničního filmu v pohodě, ale v českém snímku to strašně ruší. Navíc Dvořák i Dlouhý ve studiu četli své repliky napsané dokonale spisovnou češtinou, která pocit nerealistické rušivosti zvyšovala... ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Matka samoživitelka s kamarádkou zamilovanou do jejího nešťastně ženatého bratra plus veselý gay hladovějící kvůli vegetariánskému partnerovi vedou společně malé knihkupectví, kam jednou vstoupí muž snů – bohužel také zrádný podnikatel, jenž má s krámkem jiné plány.Přehnaná mondénní stylizace ani sponzorské odkazy by tolik nevadily, kdyby Táňa Pauhofová a Klára Issová v hlavních rolích měly povolený třicátnický nadhled, nikoli seriálový režijní diktát uhihňaných puberťaček, které se neustále objímají a poplácávají.Snaha najít „pořádné chlapy“ mezi polskými herci se zase vymstí v dabingu, který z nich dělá duté panáky: „Jsem jiný, zničil bych tě.“ Hlavní zábavu tak vedle pár slovních přestřelek obstarává homosexuální dvojice, paradoxně nejpřirozenější, protože Ľuboš Kostelný a Petr Vaněk drží své postavy co nejdál od hysterické karikatury.Naopak nejstrašnější jsou okamžiky vážné, bolestínské, až melodramatické, včetně milostných scén provozovaných od luxusu po kumbály, kdy se zdání vášně navozuje bouráním nábytku. A okamžik, kdy se zlomená hrdinka vypláče na rameni neznámé chápavé stařenky, posouvá komedii k parodii. ()

Arsenal83 odpad!

všechny recenze uživatele

Tak tupý a jednoduchý scenár, ako je samotná autorka tohto veľdiela. Hnusne vulgárne a všade samý sex, debata o ňom neustane ani pri rozbaľovaní vianočných darčekov a prítomnosti malých detí. Na dôvažok musíme pridať homosexuálov, aby sme boli politicky krásne korektní, a tak si Kostelný konečne mohol zahrať v životnej roli. Hral totiž samého seba a div sa pod ním sneh neroztopil. Paradoxne bol však on sám najlepším hercom. Následne prichádzajú romantické scény, pri ktorých nejednému vypadne slzička z oka. Nenápadné uviaznutie na lanovke, popraskané buzi pery, hromadná sauna. Čerešňou na torte je monštruózne prehrávanie Pauhofovej a Issovej. Keď prvá menovaná už nevie, ako to zachrániť a jej postava ju vlastne ani nepustí niečo hrať, siahne po svojej osvedčenej finte, ukáže kozy. Celkovo je na mieste porovnanie s Rosamunde Pilcher s tým, že je to ešte horšie. ()

Galerie (99)

Zajímavosti (31)

  • Ewa Farna mala pôvodne naspievať pesničku "Love is the Only Way", ktorú z filmu poznáte v podaní Alžbety Kolečkářovej. Viac sa jej ale páčila druhá pieseň "Všechno nebo nič", o ktorej tvorcovia ani neboli presvedčení, že ju do filmu zaradia. Teraz je z nej hit v troch krajinách. (monalisa69)
  • Na lyže se jelo na Slovensko, konkrétně do Nízkých Tater. Chata se jmenovala Luková a je na svahu Chopku. (SONY_)
  • Rolu vo filme si "strihla" aj ružová kabelka, ktorú preň špeciálne navrhol slovenský módny návrhár Fero Mikloško. (Sufferer)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno