Oblíbení režiséři (9)
Jeho depky jsou přesně mým gustem:)
Kmotr a Apokalypsa dva majstrštyky ke kterým není co dodat.
Líbí se mi jak si zakládá na atmosféře, která je z káždého jeho filmu cítit.
Paul Mazursky
Nejlepší filmy:
Harry a Tonto (1974)
Moskva na Hudsonu (1984)
Rozvedená žena (1978)
Akira Kurosawa
Nejlepší filmy:
Sedm samurajů (1954)
Ti, kteří budují zítřek (1946)
Nebe a peklo (1963)
Michael Mann
Nejlepší filmy:
Nelítostný souboj (1995)
Poslední Mohykán (1992)
Collateral (2004)
James Cameron
Nejlepší filmy:
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Vetřelci (1986)
Terminátor (1984)
Člověk, který věděl jak je dnešní společnost prohnilá a dělal něco proto, aby se to změnilo.
Luc Besson
Nejlepší filmy:
Myléne Farmer: Music Videos II & III (2001) (hudební videoklip)
Leon (1994)
Pátý element (1997)