Recenze (489)
Valkýra (2008)
Luxusní výkon. Byl jsem napínán celou dobu filmu, a že to není žádný kraťas. Začínám si myslet, že Tom Cruise není Tomem Cruisem jen tak pro nic za nic. Výborný snímek z temného období naší lidské, válečné historie. Výprava a kostýmy, atmosféra hustá. No líbilo se mi to dost. Hlavně to, jak si to drželo napětí.
Žena v černém (2012)
Jeden z nejpovedenějších horrorů poslední doby. Každopádně prvotřídní zpracování atmosféry! A Radcliffe ukázal, že na to má, i bez hůlky. Popravdě chvíli jsem čekal, kdy ji vytáhne. Velice pěkné, temné efekty. Střih se mi tu líbil. Možná to bylo od začátku tak trochu předvídatelné, ale i tak si příběh udržoval napětí a to je plus. Takovýchto filmů bych snesl více.
Coriolanus (2011)
Chyběl tomu trochu větší šmrnc. Jinak jsem si přišel na své. Shakespeare forever!
Gamer (2009)
Myšlenka solidní, zpracování prvotřídní. akce našlapaná, herco skvělí. Něco mi tam přesto chybělo, ale jako celek se mi to dost líbilo. A finální bitka na nože se povedla také solidně.
Drive Angry (2011)
Hodně solidní Béčko! Ve 3D, sranda. Hot chick, nice car, loaded guns, bad ass talking! "Dead, fat, fuck!" Jo, některé pasáže mě opravdu bavili. Možná bych mohl dát o hvězdičku méně, ale já byl spokojený. Nechám snímku jednu k dobru. Jako že jízda to docela byla.
G-FORCE (2009)
No jo, pěkné. Takový animovaný standard. 3D morčátka útočí! :)
36. komnata Shaolinu (1978)
36 komnat Šaolinu, Tak to mi babička pouštěla, když jem byl ještě malý chlapec. Výborná kung-fu záležitost! Tvrdý tréning pro ty nejlepší bojovníky.
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Ať žije kung-fu a opilecký box! Jackie Chan je opravdový borec! Jeho opilecký box je prostě úžasný!
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Na Lék pro moderního muže nedám dopustit. Hitch je sentimentální pecka, která je prostě cool!
Já, robot (2004)
Boží akce! Tuhle pecku můžu dokola. Kvalitní sci-fi, našlapaná akce. Solidní atmosféra. Jump in!