Recenze (271)
Matrix (1999)
Co k tomu dodat, tento film a v podstate cela trilogie je neobicejna zanrova klasa, nedam nato dopustit.
Kocour v botách (2011)
bavil jsem se skvele, neni co dodat 4* z prehledem.
Jeden musí z kola ven (2011)
spousta dobrej hercu zabalena v kyblu nudy
Válka Bohů (2011)
Rourk jako vzdy exceloval, viborne masky, a ta konecna bitka bohove vs titani byla taky povedena, ale to je tak asi vse co ten film drzi jaks-taks nad vodou.
Drive (2011)
bravurne propracovane dilko v takovem zajimavem retro pojeti, uzasnej hlavni hrdina, senzacni soundtrack, no proste ja sem byl nadcen, vubec sem necekal ze mne tento film tak uspokoji
Warrior (2011)
Co k tomu dodat, skvele herecke vykony prolozene hlubokym pribehem a neuveritelne dojemny konec, maly film z obrovskym srdcem.
Věc: Počátek (2011)
Ja proste miluju sci-fi a horrory a kdyz sou tyto dva zanry spolecne je to jeste lepsi, bohuzel dobrych scifihorroru je fakt malo. Nicmene tento se fakt povedl, od zacatku naslaplej a brutalni tempo si drzel az do konce, necekal sem ze to bude az tak dobre a brutalni.
Noc hrůzy (2011)
Ja nemam tomuto filmu co vytknout, snad ani vterina nudy, reziser si vzal to nejlepsi z puvodniho filmu+ prihodil cool vecicky coz se mi take libilo, a v neposledni rade skvely Farrell a soundtrack take povedeny neni co dodat.
PIKO (2010)
Nevsedni spojeni dokumentu a filmu, zajimave zivotni osudy.
Barbar Conan (2011)
jelikoz jsem veliky fanousek tohoto hrdiny v podani Arnieho, cekal sem reamake misto toho sem dostal film podle hry a dost mne zklamalo ze se nedrzeli ani puvodniho skveleho soundtracku.2*za sympatickeho hlavniho hrdinu. a povedene bojove sceny o ktere vazne nebyla nouze.