Recenze (271)
Cizinec (2010)
docela me to byvilo i sem se dosti nasmal ale mel sem to od zacatku prokoknute.
Ať vejde ten pravý (2008)
bylo tam par velice zajimavych a napinavych momentu ale jinak pro mne nic cim by tento film previsoval prumer, i kdyz musi uznat ze na svedske pomery velice zdarile.
Mrtvý vesmír: Po katastrofě (2011)
ZBOZNUJI TU HRU A VUBEC TEN SVET VE KTEREM SE TOHLE VSECHNO ODEHRAVA A PRVNI FILM MNE VCELKU MILE PREKVAPIL, ALE TOTO POKRACOVANI JE PEKNA PI... TOHO REZISERA BY MELI ZA TAKOVE HANENI TAK KVALITNI ZNACKY VYKASTROVAT, POCITACOVA ANIMACE VYPADA AMATERSKY, POTVORY NEJSOU VUBEC DOBRE NAKRESLENE, CELA TA ZAPLETKA MI NAK MOC NESEDLA. 2* ZA TO ZE JSEM SKALNI FANDA HRY A PAR POVEDENYCH SCEN.
Mrtvý vesmír (2008)
skvele, jeste mnohem lepsi je hra
Na doraz (2010)
jo tak tohle byl muj salek kavy, nasmal sem se jako hovado, skveli herci v kmbinaci se skvelym reziserem neni co dodat.
Američan (2010)
Jsem trosku na rozpacich, zacatek i konec filmu byl velice zajimavy, ve prostred sem se misty nudil, exteriery filmu, tudis italske malomesto davalo filmu zajimavy nadech a Cloonyho herecky vykon vysvihnul tento film nad prumer.
Útočiště hrůzy (2008)
nektere sceny byli fakticky moc povedene i cerny humor byl skvely, k tomu skvela hudba a vyborna prace maskeru, reziser odvedl skvelou praci kdy z mala udelal hodne a to si zaslouzi ocenit
Oko (2008)
japonska predloha je nohem lepsi
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
jednoznacne nejslabsi dil serie, nudil sem se az hruza, a s toho radoby happyandu se mi chtelo srat
Paranormal Activity 2 (2010)
prvni dil se mi libil vic