Recenze (141)
Vítejte v džungli (2003)
No jako nic světoborného, ale prostě mne to bavilo a moc (4*, IMDb 7/10 jsou hodně, ale co raz můžu být taky hodnej že :D). Jen tak jsem si lehl, otevřel si brambůrky a smál se od začátku až do konce, parádní oddechovka. JO a mimochodem D. Johnson je vážně sympaťák.
První krok (2009) (seriál)
Už než to začalo jsem si říkal, že nebudu cílová skupina, které je to určeno. No a měl jsem pravdu, není o co stát, a není mi to určeno.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Pamatuju, že jako malý kluk jsem to chtěl strašně vidět (asi všichni tuší proč), ale žádná sláva, a víc než 4*, IMDb 7/10 dát nemůžu a přemýšlím, jestli i to není moc.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Pan R. Atkinson mne rozesmává už roky a doufám, že ještě roky bude. Tohle je prostě nezapomenutelné, nevím co víc napsat, prostě se podívejte a téměř určitě budete nadšení (a nechápu jak tomuhle může někdo dát odpad). IMDb 9/10
Simpsonovi (1989) (seriál)
Pro někoho kultovní záležitost, ale pro mne tento druh humoru prostě není (i když někdy se také zasměji ale ale...), a popravdě nemám nic jiného, čeho bych se mohl chytnout a své hodnocení zvýšit. IMDb 7/10
Transformers (2007)
Rozhodně oceňuji filmařkou práci. U filmu jsem se rozhodně nenudil, ba naopak jsem se sem tam i zasmál. Avšak námět tohoto filmu mne nezaujal natolik, abych jej mohl ohodnotit 5*. Jo a S. LaBeouf "Thumbs up":D IMDb 7/10
Pravdivé lži (1994)
Povedený akční kousek prošpikovaný "komičnem", a já se opravdu bavil, a to nejen díky J. C. Curtis. Jen ten "konec konce" byl na mě poněkud dlouhý, jinak bych váhal mezi (4-5)*, IMDb 8 , ale takhle sem měl jasno.
Klub sráčů (2000)
Jakože tohle je přesně ten film, pro který zde na ČSFD máme hodnocení odpad, nevím co bych k tomu více dodal, a rozhodně bych tenhle snímek nikomu nedoporučoval. IMDb 1/10
Rychlejší (2010)
Nechápu proč se tu někteří naváží do lidí, co chodí posilovat a mají vypracovanou postavu (řekl bych, že například A. Schwarzenneger a D. Lundgren jsou důkazem opaku, jelikož si troufnu tvrdit, že zrovna oni budou chytřejší než polovina z Vás, co si na ně otvíráte ústa). A teď k filmu (mimochodem hodnotit reálnost akčních filmů je vcelku směšné, u Postradatelných si taky nikdo nestěžoval, že ve tmě tam fulloutem vykosí všechny kromě zajatce, myslím, že ne, ale to jsem zase trochu odbočil, jen nepochopím, proč u některých filmů to některým nevadí a u jiných ano... zajímavé). Docela v pohodě dílko, u kterého nemusíte moc přemýšlet, i když to auto bych si já osobně užil více:D. No a když se tam objevil ten rádoby zabiják s ženuškou tak sem měl chuť metat kotrmelce. Tedy slabší 3*, IMDb 5/10 .
Mrtvý muž přichází (1995)
Penn a Sarandonová odvedli kvalití práci a i snímek to byl vcelku povedený, jen bez toho náboženství bych se obešel. A jelikož jsem byl proti trestu smrti již před shlédnutím tohoto snímku, nepřinesl mi tento nic nového, jelikož návodu na to, jak se připravit na smrt se asi nedočkáme, a ostatně jsme to mohli vidět i na Mattheweuovi samotném. IMDb 8/10