Recenze (591)
Turbulence (1997)
Bylo to tak akorát napínavý, sem tam klišé a sem tam i vtipný. Jasný že to byla blbost, ale oddechová. I když letuška byla děsná kravka.
Out with Dad (2010) (seriál)
Mě to hrozně baví. Je to jednoduchý, krátký a výstižný. Příběh jako ze života s normálními lidmi. Ukazuje věci, které mě třeba vůbec nenapadly, nebo bych si je neuvědomila. 4,5*
Cellular (2004)
Dokonalý. Mělo to vše, co to mělo mít a nic tomu nechybělo. Opravdu nevím, co bych vytkla, takže plný počet.
Lví král 2: Simbův příběh (1998)
Písničky má hezčí jednička, příběh ale dvojka.
Nejpevnější pouto (2000)
Dokonale opsaná Dlouhá cesta... (nebo je to naopak?) na tom ale nezáleží. Bohužel tohle bylo, hlavně u konce, zbytečně natahovaný zdlouhavě nudnými záběry. Nejhorší asi bylo, že jsem po zajímavým začátku čekala úplně jinou (lepší) zápletku. Hodně slabé klišé. A kromě Hartnetta jsem to ani nikomu nevěřila.
College Road Trip (2008)
Uječená blbost.
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Kdybych se na to podívala dneska, asi bych to nesnášela. Ale já to viděla ještě na základce, kdy pro mě hlášky zlidověly, a tak (až na některé nechutnosti) to beru.
Ten kluk (2007)
Tak tim koncem mě teda naštvali. Chtěla jsem dát víc, ale... proč?? 3,5*
Princezna a žabák (2009)
New Orleans a jazz není zrovna moje krevní skupina, ale příběh krásný a především hravě vtipný. :)
Blbec k večeři (2010)
Zdaleka to není to samý, ani podobný a ani vzdáleně tak vtipný jako originál. Tyhle pokusy o remaky jsou většinou jen smutnou ukázkou amerického egoismu. Američané by předně měli zůstat u vlastní tvorby.