Recenze (378)
Dokonalý únik (2009)
Celkem zábavná blbost. Horror v žádném případě ne. A Milla to zachránila.
Záhada vyvoleného (2002) (TV film)
Slušná podívaná. Pointa je sice předvídatelná, akce a dobrodružství to ale plně vynahrazují. Dávám 7/10.
Vánoční koleda (2009)
Úchylná pohádka s ještě úchylněji nadabovaným duchem. Za pade do kina to ještě jde, ale za plnou cenu bych asi začal v kinosále panikařit. Jedinej klad byl Jim Carrey.
Sahara (2005)
Whow, tak tohle bylo hodně předvídatelný. Zívačka.
Symptom Pandorum (2009)
Třikrát fuj českým distributorům, že tohle nešlo do kin. Jedna z nejlepších sci-fi posledních let!
V (2009) (seriál)
Po slaboučkém pilotu se to začíná dobře rozjíždět. Rozhodně jeden z nej seriálů, který teď běží "v televizi".
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Co na to říct. Po osmi dílech mi přijde SG Universe jako velmi slabý pokus o spojení BSG, Star Treku a uměleckého filmu v jedno. Chybí tomu humor, napětí, cokoliv, co dělalo Hvězdnou bránu Hvězdnou branou. Rovněž mi vadí ploché postavy, to, jak se věnuje pozornost nudným scénám, které naprosto kazí tempo seriálového dílu a určitě taky to, jak se hvězdná brána málo používá, to je jistě taky velké mínus, které mu určitě nevytýkám jen já. Díly zatím dost slabota a fakt nevím, jak ještě dlouho se na to vydržím dívat, jelikož to jediný, co mě u toho drží, je fakt, že jde o seriál z mého oblíbeného světa SG. Po devátém dílu snižuji o hvězdičku. Nekoukatelné, to je slovo, které vystihuje tenhle seriálový paskvil.
Agent z vesmíru (2007)
Průměrná slabota. Ale úplně špatné to není.
Saw 6 (2009)
4/5
Nezvratný osud 4 (2009)
Stejné jako předchozí díly. Ne tak brutální a dobré jako dvojka.