Recenze (143)
Muž, který sázel stromy (1987)
ehm..celkem nuda
Crash (1996)
Oproti knihy méně konzistentní a celkově chudší,nicméně je pro mně milé překvapení jak se režisérovi povedlo natočit Ballardovo "nesfilmovatelné" dílko.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
"v Kazachstánu se nesmí víc než pět žen scházet na jednom místě. Pohromadě smí být jen v bordelu nebo v hrobě." ................... uff, ještě že jsem tohle neviděl zkouřený:)
Bambi Meets Godzilla (1969)
Nebýt krátké stopáže a závěrečného poděkování šel bych s hodnocením ještě níž. Čekal jsem,že to dopadne nějak originálně a né, že to autor zakončí tím nejpředpokládanějším závěrem, který se dere na mysl.. A když si člověk představí, co by s takovým "námětem" dokázal udělat třeba Terry Gilliam v době, kdy si hrál s Pythonama - to pak zamrzí dvojnásob.
Zběsilý útěk (2006)
Film,který mně od prvních sekund zaryl do židle a pustil asi tak patnáct minut po závěrečných titulcích.Scénář má koule a děj spád, ale největší devízou filmu je pro mně výkon v podání Walkera.Kdo by čekal, že Paul, který v těch nesmyslech s autama vypadal jako by mu už dávno ulítly včely, zahraje tady tak výborně!?Navíc to bylo mé první setkání s Elizabeth Mitchell (ta blonďatá svině/?/ ze třetí série Lostu),která zde patří k nejlepším.
Sladkých sedmnáct (2002)
Do nebe volající blbost, na kterou jsem se dodíval pouze a jenom kvůli fräulein Potente.
Brazil (1985)
Tak na tenhle film jsem se vážně moc těšil, s tím že to bude další úžasný zážitek zprostředkovaný režisérem z mých nejoblibenějších. Chyba lávky. Symbolika ve filmu je mi vesměs jasná a herecké výkony jsou na filmu snad tim nejlepším (snad krom stále se pitvořícího Michaela Palina, který podle mně není pro klasické herectví stvořený - viz. jeho další NePythonovské počiny), ale film postrádá drive a spousty vynikajících nápadů se ztrácí pod nánosem nudy. Na průměrné hodnocení zvedám hlavně kvůli konci, který jakoby byl předzvěstí Terryho pozdějších mistrovských kousků.
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
S diametrálně odlišných komentářů je vidět,že se ten film prostě (s notnou dávkou rizika) musí vidět. Návíc je to tuzemák, a těch tady nevzniká zas tak hodně... Co se týče mně, těch 116min za těch X dobrých a několik výborných momentů prostě stojí + nemůžu nezmínit Honzu Budaře, který - ač to má ulehčeno scénářem (resp. postavou, kterou hraje a kterou si napsal na tělo) - je výborný.
Francouzský polibek (1995)
Tak takhle nějak si představuju prototyp romantické komedie
Loupež po italsku (2003)
Normálně by mně ani nenapadlo tento film srovnávat s hodně přeceňovaným Ocean's eleven (o naprosto příšerném pokračování ani nemluvě), ale pokud bych se měl přiklonit k jednomu z nich tak u mně jednoznačně vítězí Italian Job. Třeba už jen kvůli sympatičtějším hercům a jejich postavám (a to Wahlberga normálně nemusím), lepší akci, pohodovějším dialogům a v neposlední řadě absenci Julie Roberts..