Recenze (335)
Smrt ve tmě (2016)
Je to misty napinavy, ale taky nelogicky a stupidni.
Insidious 3: Počátek (2015)
Uprimne doufam, ze timhle uz tato serie konci. Protoze uz to bude jen horsi a horsi
Zatímco spíš (2011)
Neni to spatny. Nekdo ke stesti potrebuje nestesti druhych. No...tak holt jo no.
Mimi šéf (2017)
Nuda, nuda, sem tam neco vtipnyho a zase nuda.
Aféry - neuvěřitelné životní příběhy (2016) (pořad)
Tak nevim kdo je blbejsi, jestli ten, co tohle vymyslel nebo ty streva, co si rikaji herci a hrajou tam nejakou smyslenou blbost nad blbost!!!
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Nenadchne - neurazí.............nepobaví - neunudí k smrti. Na zabití času celkem fajn.
Krampus: Táhni k čertu (2015)
S vědomím, že jde o blbost jsem se rozvalila na gauči a pustila si něco, co mě, musím říct, dost překvapilo svojí blbostí a přestože je to opravdu nesmyslnej výplod něčí fantazie, celkem mě to bavilo, jen nevím, jestli tím ubohým příběhem, nebo ještě ubožejším hereckým výkonem každého herce zvlášť.
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Vyměňte porotu, změňte moderátora a pak zrušte pořad a bude to celkem fajn.
Druhá šance (2014)
Musím říct, že z poměrně předvídatelného příběhu se po odhalení se z toho stalo hodně povedené cosi, co bylo chvílema až trochu přehnaný, ale pořád dobrý.
Nymfomanka, část I. (2013)
Měl jsem pocit, že se koukám na slátaninu pro pedofily.