Recenze (238)
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Na pár dílů se vždycky rád v televizi podívám. /75%/
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (pořad)
Rozhodně lepší než jenom Česko hledá SuperStar, Fandil jsem Šmajdovi. /20%/
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
Někomu jsem fandil, už ani nevim komu. /15%/
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Hraje tam Heath Ledger, už jenom ten za to stojí. /50%/
Máma (2008)
Úžasné a zneklidňující. Tříminutový horor? Ano, horor. Docela jsem se lekl tý ženský. Těším se na celovečerní film. /55%/
Resident Evil: Zatracení (2012)
Asi jak říkal LIVINGDEAD, urážka Resident Evil. Jinak skvělá animace. /15%/
Continuum (2012) (seriál)
Po první sérii hodnotím třemi hvězdičkami, z prostých důvodů. Má to větší spád než webseriál H+, v každém díle se technicky něco děje. Velký obdiv patří Melanie Merkosky. Nemůžu se dočkat série druhé.
Kai a Gerda (2002) (TV film)
Každý Vánoce se na to dívám. Nejlepší pohádka.
Krev jako čokoláda (2007)
Jestli to je fakt od tvůrců Underworldu, tak mu to nesahá ani po kotníky a absolutně se to nepovedlo.
Pouhý sen (2002)
Film jsem viděl na dřívějším Hallmark Channelu, hrozně se mi zalíbil, ale se druhým zkouknutím musím snížit na tři hvězdičky. Vcelku nudné obsazení, ze kterých oslní pouze Jeremy Sumpter, scénář a podobně.