Recenze (188)
Chobotnice z II. patra (1986)
Dětská klasika,která se mi dříve líbila,ale tím,že to dávají každé Vánoce mě značně omrzela.
Nouzový východ (2008)
Film byl v mých očích hodně depresivní. Od začátku bylo jasné,že manželství dvou hlavních postav nemá šanci přežít. Konec byl smutný, prostředek filmu plný hádek a usmiřování,začátek byl až jednu hádku docela nudný. Herecké výkony ty jsou ovšem skvělé, Kate Winslet a Leonardo DiCaprio předvádí nadprůměrné herecké výkony.
Prázdniny (2006)
Mě se tato romantická komedie líbila,námět zajímavý,obzvláštěse mi líbily herecké výkony Kate Winslet a Cameron Diaz,které svojí roli zvládají dobře. Film pobaví,zaujme. Je to sice typická romantika,o které víte jak skončí,ale nuda nepřichází,a když už,tak pouze místy.
Avatar (2009)
Film je to bezesporu skvěle natočený. Efekty,animace,herecké výkony jsou skvělé. Děj mě zas tak neuchvátil a myslím,že kdyby Avatar nebyl ve 3D nebo aspoň v HD ,tak by to nebyl tak úspěšný film-z mého pohledu. Dám čtyři hvězdy,méně si tento kvalitní snímek nezaslouží.
Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko (2001)
Herecké výkony v tomhle filmu mi přijdou divné. Scénař taky. Sem tam jsem se možná nějakému vtipu zasmála,ale jinak jde o velmi slabý film.
Rozum a cit (1995)
Scénář skvělý,atmosféra příjemná,hvězdné obsazení. Hodně se mi líbila ústřední čtverice Emma Thompson,Alan Rickman,Kate Winslet a Hugh Grant. Nadprůměrné romantické drama s dávkou anglického humoru. Nevím jestli to mohlo být lepší,ale dám čtyři hvězdy. Přesto všechno to u mě na 5 hvězd není.
Víno roku (2008)
Napoprvé se mi film líbil více než na podruhé,ale nenudila jsem se, i když film obsahoval pár slabších pasážích. Jinak se mi líbí herecké obsazení,které předvádí dobré herecké výkony. Ve svých rolí se mi obzvláště líbil tradičně Alan Rickman,pak Chris Pine.Přesto je to spíš běžný,lehce zapometulný film,žádný zázrak. Dám tři hvězdičky. Trochu lepší tři hvězdičky.
Transformers 3 (2011)
Nejslabší díl z celé trilogie. Humor už je tak trochu ohraný,děj přestává být tak zajímavý,jaké to bylo u předešlých dílů.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Mě se to líbilo stejně jako první díl. Zase se mi líbili vtipné dialogy,kterých film má dostatek. Není to přímo můj styl,ale dá se na to dívat.
Santa má bráchu (2007)
Odlehčená vánoční komedie,která nezaujme ale ani neurazí.