Recenze (418)
Temné kouty (2015)
Pre mňa napínavé jako sviňa, ale ku koncu sa mi už od napätia zatvárali oči. Keby to tak nemalo posledných, nejakých 20-25 minút, som uspokokojený do poslednej hviezdy.
Pravdivý příběh (2015)
Sledovať týchto dvoch v takejto trú stóry dráme je dosť nasmiech. Aj keby sa snažili ešte viac než tu predviedli, aj tak si vždy spomeniete na ich naozaj slávne scény z iných, o 100% lepších filmov.
Lost River (2014)
Bol to zlý vtip. Po tomto aj ten posledný nadšenec musí stratiť chuť vykúriť Ryanovi Goslinga. Hviezda za náznak zvláštne zaujímavej atmosféry. Náznak.
The Guest (2014)
Film ide dole vodou, tak je človek nakoniec trocha sklamaný po tom sľubnom začiatku.
SpongeBob ve filmu: Houba na suchu (2015)
Poprvýkrát som stretol sponge boba a kumpánov a toto som teda ani zďaleka nečakal.
Čan lang (2015)
To by som za tých 90 minút musel zjesť 90 kíl ryže, aby sa to dalo pozerať. Akcia, strih a postavy primomínajú filmy Jackieho Chana zo začiatku 90tych rokov.
Postal (2007)
Priemerne svetlé momenty striedajú tie úplne hrozné. Celkové hodnotenie: dobré aj zlé zároveň.
Oko za oko (2015)
Rozťahaná nudná blbosť. Dobré ako TV film na nedeľné popoludnie pre pamätníkov.
Chrysalis (2014)
Myslím, že stačí prvá scéna divák si hneď spočíta percentá a hviezdičky. George Romero má nasledovníkov, to je blbé.
Špión (2015)
Videl som pri tomto titule meno iáson statham a tak si vravím stiah.. kúpim si lístok do kina a uvidím ako zas nakopáva prdele a mláti hnusné držky, do toho pár ftipov chrapotavým stathamovským hlasom a pôjdem domov. V kine som však zistil, že ide o komédiu od Paula Feiga s melissou a už som to chcel vypnúť a zahodiť do koša, ale vydržal som prvé sekundy a potom to už išlo samo. Keď už sa tot tu porovnáva s Troškom, tak musím rozhodne dať minimálne 4*. Asi to nevyhrá nijaké art palmy, medvede či jakú háveď, ale však to snáď nevadí?