Recenze (1 594)
Strašáci (2011)
Past na hlavě byla dobrá, ale jinak je to strašná hovadina. Pokud chcete pořádný remake vidláckého thrilleru, tak radši sáhněte po I Spit on Your Grave.
Pomáhat a chránit (2011)
“I can't tell if you're really motherfucking dumb or really motherfucking smart.”
Tři mušketýři (2011)
Typický Anderson. Nedospělý, akcí nabitý guilty pleasure. 3.5*
Internetový příběh (2010)
Reálně vypadající, kurevsky mrazivý. Jeden z nejlepších mockumentary kraťasů vůbec.
Válka Bohů (2011)
Vizuál je sice dobrý, jenomže děj je hloupý a akce je málo...
Vyměřený čas (2011)
Občasný záblesk Gattacovské atmosféry, ale jinak jen strašně odbytý film (především z hlediska samotného scénáře) se zajímavou (ale opět odbytou) premisou.
Milionový závod (2001)
I přes "hvězdy" typu Cuba Gooding, Whoopi Goldberg a Vince Vieluf to zdaleka nebyla taková pičovina, jak jsem se obával. Samozřejmě to není nic extra, ale pobaví.
Johnny English se vrací (2011)
Jednička fungovala, protože byla celá nadsazená. Tady je idiot postaven do mnohem serióznějšího kontextu a prostě to nehraje. A ta úklízečka... Jar Jar Binks tohoto filmu. A MI7 v čele s Gillian Anderson vypadá spíš jako ústředí pro distribuci tamponů a vonných mýdel než jako tajná služba.
Zahulíme, uvidíme 3 (2011)
Jízda na gepardovi byla zábavná. Cejchování kurvy taky. 3D na úkor úplně všeho už ne.
Letní válka (2009)
U japonců nikdy nepochopím tu indiferenci, s jakou přistupují k celému průběhu děje. Ne, že by se na to nekoukalo dobře, ale ten příběh je až s podivem nelogicky. 2.5*