Recenze (1 006)
Plastic Memories (2015) (seriál)
Nudila jsem se, neskutečně slabá 1*.. Snažila jsem se na to podívat znovu. Ale nervy na to opravdu nemám.
Rebelka (2012)
Příběh o dívce, která se nechce vdávat. Může se jevit, jako klišé, ale zbytek filmu je vskutku originální.
Polární expres (2004)
Pro malé dítě zajímavý příběh, pro dospělé.. No alespoň soundtrack. Grafika mi místy drásala nervy.
Hadi v letadle (2006)
Co máte proti hadům? Já si třeba jednoho rozhodně brzy pořídím domů. :3 Film docela slabý, hadi si za mě vysloužili poctivou 1*.
Boss & Me (2014) (seriál)
Shan Shan mi po čase lezla na nervy, některé díly byly ale povedené. Měla jsem podezření, že kdesi v 8. nebo 9. díle jsem se bavila více, než obvykle, ale potom to opět sklouzlo. Ale v každém díle bylo jídlo! Tak jsem si pro jistotu, kdykoliv jsem se rozhodla spustit další díl, už brala vodu nebo nějakou tu drobnost, protože mě jinak dráždili, jako nic předtím! Nemohu však tvrdit, že ti dva mezi sebou neměli nějakou jiskru. Sice Feng Teng byl původně odtažitý, ale to většina mužů. Ale jo - celkové skoro nadprůměrné téma. Ta délka mě zpočátku děsila, ale zvládla jsem to. (Po delším boji, ale přece!)
Srdce je zrádná děvka (2004)
Herecké výkony jednoduše otřesné.
Marmaduk (2010)
Jo, já psy vždycky milovala. Proto jsem si ještě před šesti lety nenechala ujít tento film. A myslím, že bych se bavila i nyní.
Domácí mazlíček (2008)
Ještě hroznější herečky můžete vybrat pro příště..
Rána z milosti (2005) (TV film)
Sotva jsem spatřila Vladimíra Dlouhého, bylo mi jasné, že tento film skutečně bude stát za to.
Úžasňákovi (2004)
"Bobe!" "Děti, poslouchejte matku.." Scénu v jídelně si přehrávám už od dětství, kdykoliv jíme všichni pohromadě, a musím se při každém jídle tlemit. Anebo: "Kápě ne!"