Poslední recenze (9)
Ledové království II (2019)
Ždímač peněz, tak jak to má Disney posledních pár let ve zvyku.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Dufferovi znovu nezklamali. Dej se sice opakuje, ale je obohacen o perličky, které základní schéma téměř perfektně zakryjí. Otázkou je, jak dlouho ještě městečko Hawkins přežije.
Assassin’s Creed (2016)
Celkem se mi líbil příběh v animu, taky na to že je to film podle hry tak mezi warcraftem a assassin's Creed u mě rozhodně vede assassin's Creed. Mohlo to být lepší, lepší efekty a tak, ale i tak se mi to líbilo