Recenze (107)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Bylo to dost dobrý ale Max tam nejezdil ve svim skvelim autě a nemel svoje kožený kalhoty a bundu a upilovanou dvouhlavnovou brokovnici ale jinak to bylo skvělý
Jurský svět (2015)
Není to špatný ale není to ani nic přelomovýho je to spíš taková hovadinka z dobrejma efektama a taky to nebylo brutální a ja nemám rád nebrutalní filmy.
Ďábel (2010)
Na to že se vlastně celej film odehrával ve výtahu to nebylo špatný
Resident Evil: Odveta (2012)
V porovnání s jedničkou je tohle absolutní děs a to děs nemyslím jako že je to absolutně děsivý ale že je to absolutní sračka
Babovřesky 3 (2015)
Jestli bude i čtyřka tak uz se zdeněk musel posrat
Babovřesky 2 (2014)
Hrůza je to trapny a ubohy stejně jako první dil
Babovřesky (2013)
Ten humor je absolutně trapnej líbit se to může tak srarejm českejm babam z vesnice.
Mizerové II (2003)
Zase černoch
Mizerové (1995)
Černoch
Vetřelec vs. Lovec (2007)
Je to jen ubohá trapna napodobenina na docela dobrý film vetřelec vs predátor