Recenze (3 461)
Je to jen konec světa (2016)
51. KVIFF - věřil jsem do posledního momentu před projekcí, ale ne. Namistrovanej cirkus na kolečkách.
Nová kůže (2016)
51. KVIFF - příjemné kvalitní překvápko v hlavní soutěži a horký adept na na nějakou cenu. Španělské mystérium, přesně jak to mám rád.
Anthropoid (2016)
51. KVIFF - trošku rozpačitý začátek, než si člověk zvykne na tu hroznou, nesourosou směsku českých a předstíraně českých přízvuků. Jak se ale přestane mluvit a jde se do akce, je to jízda až do konce. Lepší jsem to nečekal, spokojenost.
Šílenství (2015)
51. KVIFF - pěkně Turkům hráblo.
Dobrá manželka (2016)
51. KVIFF - dobré, tedy za tři. Klasické evropské drama, jakých jsou spousty.
Paterson (2016)
51. KVIFF - standardně dobré nezávislé drama z ranku těch, co upřednostňují vykreslování atmosféry a načrtávání rázovitých postaviček před dějovostí. Adamu Driverovi tyhle role sedí, snad ho Star Wars nesemelou. Nevidím ale ani náznak důvodu, proč Patersona považovat za událost. Kvalitní standard.
Spojené státy lásky (2016)
51. KVIFF - spousta full frontalů a většina z nich není hezká. To není ani tento film. Koncentrovaná depka o osamělosti, nikoli o lásce.
Švýcarák (2016)
51. KVIFF - ty kráso, to byl bizár, ty můj mrtvej kamaráde. Změna tónu v závěru brutální. Jen se to mělo utnout o pár sekund dřív.
Pasolini (2014)
51. KVIFF - ten film mě takřka uspal, a tak nejsem zrovna schopen nic víc napsat.
Prvotní štěstí (2016)
51. KVIFF - Řekl bych důstojný účastník hlavní soutěže. Sympatické herecké výkony a dialogy občas vzbudí úsměv. 6/10