Recenze (117)
Počátek (2010)
Po dlouhé době film u kterého se zamyslíte a budete přikování k obrazovce, herci naprosto famózní a mnoho věcí se nedá ani popsat, snad jen to, že mi připadalo, že jsem odešel z kina po půl hodině.
Predátoři (2010)
Ikdyž miluju Arnolda a jeho predátora, tak tohle je se mi vůbec nelíbilo. Hlavní hrdina se mi naprosto nepáčil, Morpheus byl trochu mimo mísu ( proč po rozdělání ohně u sebe neměl bouchačku a brnění? ) . Mnoho nepřesností, žádné napětí, předvídatelnost ( tedy kromě doktora ). Predátora s Arnoldem si s chutí pustím kdykoliv, ale tohle už nechci nikdy vidět.
Ip Man 2 (2010)
Skvělé pokračovaní výborného filmu. Donnie Yen hraje výborně a působí hrozně přirozeně. Film plný emocí. Konfrontace s britským boxerem byla skělá, ale uvítal bych něco jiného než box.
Zbraně budoucnosti (2006) (seriál)
Povedený seriál o nových technologiích v oblasti vojenské techniky. Jakožto fandy do moderních vychytávek a zbraní moje srdce zaplesá. Hvězdičku sráží díly, ve kterých se zbraně neukazují v reálné podobě a hlavně v akci. Tyto díly jsou docela nudně a není pořádně na co koukat, ale jinak super seriál a doporučuji.
Jak vycvičit draka (2010)
Film je moc pěkný, ale bohužel má moc dětský konec. Slabší 4*
Souboj Titánů (2010)
No srovnání se starou klasikou vůbec nejde, všechno je jinak a všechno je horší, dokonce i v 3D kabátku. Příběh není, scény jsou skoro nahodilé a postavy se mi moc nelíbili. Sam mi neseděl jako Perseus a celkově jsem čekal, alespoň nějaké kouzlo dobrodružna, něco jako cestu za něčím a ne střídání kulis a příšer. Film hroznej , ale překvapivě jsem se nenudil.
Pokrevní bratři 2 (2009)
Pokračovaní vynikajícího filmu, už neni tak dobrý. Má téměř vše co měl první díl, ale prostě to není ono, ubyl trochu vtip a hlavně chyběl "Goblin" a Julie ho rozhodně nenahradila. Pro fanoušky prvního dílu je toto povinnost. Možná bude i další díl :)
Pokrevní bratři (1999)
Naprostá bomba. Na tento film jsem narazil jen náhodou, díky nějaké reklamě v televizi na druhý díl, kde hrála hudba The Saints are Coming. Zaujalo mě to a tak jsem si to vyhledal na csfd. Po shlédnutí jsem naprosto ohromen a těším se na druhý díl, který skouknu hnedka. Super námět, herci, akce, vyšetřování a víra v dobro! Skvělá atmosféra a W. Dafoe, kterého jsem znal jenom jako goblina mě uchvátil v roli agenta FBI. Koukněte na to !
Nabít a zabít (2006)
Vleklý začátek, po kterém ale film nabere takové otáčky, že vám nad tím rozum zůstane stát. Herci super výkon, příběh pro mě na jedničku a byl moc zajímavý a dobře odvyprávěný.
Černej Dynamit (2009)
Hodně solidní nášup černé zábavy:). Přehnaná klišé, super hodný hlavní hrdina, kterýho každý miluje. Pro mě hodně neobvyklá kamera a střih. Bavil jsem se moooooc.