Recenze (117)
Sherlock Holmes (2009)
Skvělé herecké obsazení, super hudba. Moderní Sherlock Holmes je moc dobrá zábava. Akční detektivní pdívaná. Dávám slabších 5* a těším se na další díl.
Mission: Impossible III (2006)
Super pokračování dobré série. Třetí díl je hodně odlišný a veze se v duchu Bourna a jeho dokonalých na vteřinu přesných akcí. Cruise se zde už nepotíká s tolika hi tech serepetičkami, zato akce je to výborná a nebudete se vůbec nudit. Hlavní záporák je výborný a Hoffman podal velmi zdařilý výkon. Super akce super zábava co chcete víc? A je to všechno bez přehánění trochu hloupého druhého dílu.
Highlander: The Search for Vengeance (2007)
Super animé film! Highlander tak jak jsem si ho představoval. Stínání hlav, skvělé souboje ( přesně tak dlouhé/krátké jak má být, aby to nevypadalo špatně ), atmosférá, ženy, láska, naděje a odplata. 4,5* sám jsem dal 5*, protože tento film si zaslouží vyšší hodnocení
Street Fighter II (1994)
Moc pěkná atmosféra a souboje, mnoho známých tváří ze hry, ale bohužel film strádá na opravdu špatném příběhu. Víceméně jde jen o pár soubojů natažených do 99minut. Hodnocení je podle mě moc vysoké, protože to asi hodnotili jen fanoušci hry, kteří na tom ujíždí :).
Zombieland (2009)
Zábavná podívaná. Super zabíjení zombíků, mnoho vtipních momentů. Pán z Krotitelů duchů a fajn vypravování (ne)příběhu.
Asterix a Galové (1967)
Tento díl se mi opravdu nelíbil a připadal mi hodně stupidní narozdíl od Kleopatry, Překvapení pro Cézara, Británie a 12. ůkolů. Hrozná animace, příběh špatný a vůbec tak nějak to postrádalo vtip a nadsázku dalších filmů
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Super sranda, tak jako vždyck se south parkem. Zajímavý příběh se spoustou vymyšlených a reálných postav a všechno suprově doprovázel cartman s jeho suchými koulemi, které nakonec byly olízány.
Číslo 9 (2009)
Krásný postapokalyptický svět, výborná animace a roboti, ale to je bohužel všechno. Všech 9 postav mi nesedlo, nikdo nevyčníval, nikdo nebyl pořádný charakter a jediné co bylo opravdu super byla akce a napětí. Bohužel příběh a celý námět je trochu jak z bible a vůbec mi to nesedlo a nelíbilo se mi. Takže za animaci, hudbu, akci a napětí necelé 3*
G. I. Joe (2009)
Moc pěkná akční podívaná. Mnoho věcí a minulost postav se vysvětluje flashbacky, které jsou moc fajn, ale chtělo by to více takových vysvětlovacích momentů. Jinak celý film nemá moc hlavu ani patu. A to je to o co tu nejde:). Jde samožrejmě o akci ( krom první půl hodiny je to jen samá akce ), která je výtečná a triky skoro na jedničku. Moc jsem se bavil a hezky mi to uteklo.
Avatar (2009)
Po vizuální stránce bezchybné, ale jinak všechno ostatní film na 2,5 hvězdičky, navíc český dabing v 3D kině byl otřesný, příběh mi přišel hodně jako ekologická pokahontas, radši bych v kině viděl předělávku PPrincezny Mononoke v 3D a s takovýmto balíkem peněz, skoro 3 hodiny filmu ale jinak utekly svižně a krásná fauna a flora a hlavně létající hory se mi moc líbili, škoda že si nedali víc práce s příběhem, aby nebylo jasné co se stane za 5 minut