Recenze (509)
Snídaňový klub (1985)
No ještě že jsou ty osmdesátky už pryč. Tohle je jejich esence. Největší gól je na konci nalíčená bruneta - předtím vypadala mnohem (MNOHEM) líp. Poselství je sice nadčasové, ale ten obal ne.
Red Dog - psí legenda (2011)
Knihu jsem četl, byla výborná. Film je, ehm, no taková televizní záležitost na nedělní odpoledne.
Sunshine (2007)
Pocitově, vizuálně a zvukově úžasný film. A pokud se to někomu zdá z hlediska vědeckého přitažené za vlasy, nesouhlasím. Vlastně je mi to jedno. Nerdů kteří rozebírají co a jak by mělo a nebylo je mi líto. Tohle není Star Trek. A že tam není nějaká nosná myšlenka? Vyhasínající Slunce a jeho v podstatě zbožštění není nosná filozofická myšlenka? Film o kterém by se dalo diskutovat hodiny...
Špinavé ulice (1973)
75 % ? To si děláte legraci.
Fish Tank (2009)
5 a nelze jinak.
Lekce neslušného chování (2008)
Příjemný anglický kousek. Biel ani Barnes žádná sláva. Firth nemá takový prostor, K.S.T. je ovšem ve své roli dokonalá. Dokonce až tak moc že ji skoro nelze vnímat jako zápornou postavu. Hudební doprovod je neobvykle stupidní.
Láska a jiné závislosti (2010)
Mohlo to být daleko, daleko lepší. Hlavně Gyllenhaalovi jsem jeho postavu vůbec nevěřil a Anne Hathaway nebude nikdy tak dobrá herečka v porovnání s tím jak dobře vypadá. Scénář by se dal shrnout do 3 vět, kamera by mohla být celou dobu černobílá jako v těch několika krátkých šotech, herci lepší a na stoličce někdo trochu méně komerční. Promarněná šance, jestli vůbec...
Prorok (2009)
Nedávno jsem viděl film Nesahejte na prachy s Gabinem. Nechci to srovnávat ale tohle mi vrátilo opět naděje ve skvělé francouzské filmy z kriminálního prostředí. Vynikající.
Koně se také střílejí (1969)
Ne, ne, velmi přeceněné. Přehnané herecké výkony. Kniha ovšem může být dobrá.
Iluzionista (2010)
Spojení Chometa a Tatiho funguje dokonale. Nemohl jsem odtrhnout oči.