Recenze (527)
Frasier (1993) (seriál)
Dle mého jeden z nejlepších sitcomů, co jsem v poslední době viděl.
Griffinovi (1999) (seriál)
Do tohoto seriálu jsem vkládal velké naděje. Ale bohužel marné. Viděl jsem několik dílů a v naprosté většině mě vůbec neoslovili.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Tak od tohoto jsem čekal mnohem víc. Bylo tam pár zajímavých scén ale docela dost klišé (závěrečná scéna v dešti). Zbytek byl takový nemastný neslaný.
Probuzení v Renu (2002)
Film průměr - nic extra. Podle mého mu velmi škodí konec - přišlo mi to takové najednou ukousnuté. A to vynechávám takové ty závěrečné madailonky všech postav, které ukazovali, co s nimi bylo dál. Ty tomu také nepřidali.
Pevnost (1983)
Začátek filmu je velice dobře rozjetý. Ale postupem času kvalita filmu klesá a klesá. Závěr je pak již naprosto tragický. Jedním slovem - zklamání.
Tarzan (1984)
Velmi dobře zpracovaný příběh oblíbené postavy mého dětství. Pravděpodobně nejlepší, které jsem zatím viděl.
Temná hra (1998)
Tak toto bylo příjemé překvapení pozdního večera.
Garfield 2 (2006)
Přišlo mi to lepší než jednička. Ale stále nic moc.
Přízraky (1996)
Mnoho se mi tento film nelíbil. Vtipný nebyl, děsivý také ne.
Tři mušketýři (1993)
Tak toto zpracování mně vůbec, ale vůbec nesedlo.