Recenze (446)
Sám doma 3 (1997)
Jedna hvězdička je za SÁM a druhá za DOMA.
Digimon (2000)
Dívala jsem se na to, když jsem byla hodně malá tak tomu dávám aspoň tu jednu *.
Přátelé (1994) (seriál)
Byla doba, kdy se mi seriál dost líbil, ale v době, kdy v televizi nic moc nechodilo. Teď když už je s čím srovnávat to zas taková sláva není.
Wimbledon (2004)
Pět hvězdiček jsem tomu nedala jenom proto, že tam hraje Kirsten Dunst, kterou vážne nemusím. Jinak to byla fajn komedie s výbornými herci (kromě Dunsty ;-).
Jak se to dělá (1999) (seriál)
Úžasný dokumentární seriál. Hodně se mi líbila výroba želé bonbónů, zahrádkářských rukavic a pletiva.
50x a stále poprvé (2004)
Skvělý byl ten tučňáček a naučení mroži.
Mikeovo nové auto (2002)
Tenhle kraťas byl ten nejlepší, který jsem od PIXARU viděla. Jenom škoda, že nebyl v češtině. Nejlepší byl Mike spadlý v motoru. U toho jsem se řezala smíchy jako blázen.
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Na Ghost Doga jsme se s 3DD!3 dívali na Farsovo doporučení, ale to jsme si mysleli, že to bude krutě nudná volovina o samuraji, který krmí holuby. Ale byli jsme velmi mile překvapeni, že se ve filmu děje i něco jiného než jen že Forest sedí na lavičce a líže zmrzlinu.
Dračí srdce (1996)
Pěkná pohádka, která chytne za srdce. Dennis Quaid je sympaťák každým coulem a drak háže jednu hlášku za druhou. Takže skvělá dvojka. Triky jsou na tehdejší dobu na docela slušné úrovni a nebýt několika nudnějších pasáží to mohlo být i za 4.
Obchodník se smrtí (2005)
Jsou 3 základní typy, pro obchodování se zbraněmi. Bílý - být legální. Černý - být nelegální. A moje oblíbená barva - šedá.