Recenze (435)
Sedm životů (2008)
Tenhle film je dokonalou ukázkou hodnocení čtyři hvězdy. Will Smith hraje skvěle a jeho úsměv je opravdu hezký. Konec vše vyřeší a celé to má dost originální nápad a provedení celého příběhu. Ale něco mi tam nesedí, něco mi brání dát plný počet, jako u jiných filmů.
Sim Salabim (2008)
Příliš prvoplánové. Ale triky byly dobré, animák měl spád. Viva la youtube
Králíkova pomsta (2008)
Jednoduchý příběh o nasrání a pomstě. Na 90 minut by to byl propadák, ale takhle krátce to je úplně ideální. Grafika je perfektní, nejhezčí, jakou jsem kdy viděl. Lepší snad, než WALL-E.
Sestry na Bahamách (2001)
Patnáctileré herečky mě moc neberou. Děj je hroznej a i ten otec je k ničemu. No sakra, všechno je tam k ničemu, tak nějak překroucené. Tam, kde by v dobrém filmu to vyznělo dobře, zde to je tragické. Hrůza. Stydím se za to, že jsem se na to díval.
Malé dohazovačky (1995)
Pěkný film, musím přiznat, že se mi líbil. Koukal jsem na něj jen z nedostatku jiné zábavy (tak hluboko jsem klesl), ale byl jsem příjemně překvapen.
Susedia (2006) (seriál)
Jeden z mála 50% seriálů, kde jsou odpadové hodnocení kvalitně napsané a řeknou vám vše, co potřebujete vědět. Také Oskarovo příspěvek mě velmi zaujal. Sám jsem viděl jeden díl. Ne, také nechápu. Ale po vzoru Philipuse raději skrytou pointu hledat nebudu. A Viki Ráková je hnusná. Stromokocúr ? Říká se veverka
Scary Movie 4 (2006)
A čtyřka byla naprosto o ničem.
Scary Movie 3 (2003)
Trojka se zase přiblížila jedničce
Scary Movie 2 (2001)
Dvojka už byla horší
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Jednička byla docela dobrá