Recenze (435)
Lusitania - vražda v Atlantiku (2007) (TV film)
Průměrné zpracování, které jednou potěší, podruhé už je ale zbytečné.
Thor (2011)
Trochu jiný superhrdinský film, zejména proto že se odehrává z půlky v Asgardu (hi-tech sci-fi magické místo). Jinak je to klasický příběh, dobro/zlo, jak se ze zla (nebo aspoň Thorovo namyšlenosti) stane větší dobro, jak z Lokiho skryté temnoty se stane temnota otevřená, to všichni známe. Ale film umí tuto školní látku podat dobrým způsobem a tak jsem spokojen.
Noční rande (2010)
Občas sice trochu křečovité, ale jinak zajímavý film. Zběsilá jízda, afektovanost, ale zároveň to také sedí a je dostatečně krátké, aby to nepřestalo bavit.
Nouzový východ (2008)
Těžko stravitelné, depresivní, ale špatně depresivní. Nedívatelné. Ale chápu, že někomu se to může líbit (podle hodnocení většině). Proč ne.
Stopy zmizelých (2008)
Hrozné, čekal jsem až do posledního okamžiku kdy se něco stane a ono nic. Klouzalo to po povrchu, jako výkal po ledě) a ne a ne se zabořit. Ztráta času.
Král dinosaurů (2007) (seriál)
Naprosto strašné, krade všude a nedává nic. Dětem se to však líbí. Jasně, už nějaký ten pátek dítě nejsem, ale dokážu poznat dobrý a špatný dětský.
Metalocalypse (2006) (seriál)
Naprosto dokonalé vtipy, i když občas dost hnusný i na můj vkus. Ale krve je dost, takže jsem spokojen.
Malevil (1981)
Není to akce, ale drama. O to větší pozor musím dávat, vychutnávat si detaily a komorní, depresivní záběry, ne okázalou velkolepost. I tak to ale mohlo být lepší.
Straka v hrsti (1983)
Ta AvantGardnost, ten výraz.
Bratrství (2006) (seriál)
Jdou tou samou cestou jako The Sopranos, ale přeci jinak. Prozkoumávají neprozkoumané, zdokonalují započaté.