Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jurajovým posledním přivýdělkem dohozený Edem se stal převoz neznámé ženy s dítětem do Bosny. Brzy ale začne tušit, že je něco v nepořádku. Nad Oskarem se stahují mračna a nikdo z jeho sítě pašeráků netuší, kdo může přijít na řadu jako další. Michal se střetne na policejní stanici s Lejlou, která chce vypovídat ohledně ztraceného Filipa. Ihned nato je poté zatčen Marek a obviněn ze spoluúčasti na jeho únosu. Ale aby jej Lejla pomohla vypátrat co nejrychleji, přizná svou skutečnou minulost... (Česká televize)

(více)

Recenze (3)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Narýchlo zbúchaný koniec, polícia je odrazu všade tam, kde má byť, všetky postavy sa uvedomia a robia len dobro, zlí skončili v base. Aspoň sa to na záver zaobišlo bez propagandy. ()

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Uf, tak tohle bylo přeslazené, jak mísa bonbónů, do které nasypete plné balení cukru a zalijete medem z celého úlu...Kriminálnici Lejle, která se vydává za cizí osobu a unese cizí dítě, se všichni chovají, jakoby vlastně nic moc neudělala, a odpouštějí jí jedna radost. Kriminálník Omar, který si objednal únos svého dítěte u lidí, kteří mu zabili manželku, dostane zpět svého syna. Kriminálnice Marta, která zabila svého manžela, získala tím jeho majetek, a ještě jí i přes kriminál zůstal, ho tak následně může jako vykoupení odevzdat svému nevlastnímu synovi. U Važanovců pochopitelně totální červená knihovna, nevěry, náckové, všechno to spláchne shledání s dítětem a vše je v pořádku. Zlatokopka z bazaru příjde o všechny kohoutky, z kterých tekly prachy, o kterých celou dobu věděla, jak se získávají, ale vlastně jí to nikdy nevadilo, tak se vrhne do nárůčí toho, kdo jí o to připravil. No a ta závěrerčná scéna, tak to už bylo snad vážně moc, ne? ()

Anet21 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

⚪Jáj, Bože můj, hodně míříš někde." Čo k tomu dodať? Záver vystihuje slovo ,,prvoplánovosť."⚪Záver, ktorý by mal byť najviac vypätý je paradoxne úplne antiklimatický, všetko sa odohrá náhodne, celé veľkolepé odhalenie policajného konfidenta prebehne ,,za kamerou," pričom ešte náhodný policajt zahlási, že: ,,Už sme si to o ňom dlhšie mysleli" bez toho, aby čo i len jedna scéna niečo podobné divákovi ukázala, o jeden únos dvojročného dieťaťa sa div nezaujíma celá republika a celý policajný zbor (čo je určite veľmi realistické), lacný motív s chorou Martou scenárista predsa len myslel vážne, potvrdila sa mi aj teória o ,,dobrom chlapcovi z domova," ktorý sám práskne, že preváža uneseného, pričom ho ale policajti nechajú stáť samého na ceste, čo ma úprimne pobavilo a čo bolo snáď jediným realistickým pohľadom na nekompetentnú políciu.⚪Čo je ale absolútny gól je záver, v ktorom nielenže scenárista naservíruje divákovi myšlienku, že: ,,Otec, ktorý zorganizoval únos dieťaťa bol len zúfalý a inak je to dobrý chlap, čo miluje svojho syna," (akože wtf?), ale zakončí to motívom migrantky, ktorá zmení názor a vráti sa späť do Sýrie, lebo.... nevieme prečo, keďže Sámi sa vracia reálnemu otcovi, ale Leyla sa vracia tiež, odmieta azyl a odchádza späť, očividne tam, kde nechcela byť, kde jej podľa všetkého nútili svadbu (či niečo podobné, čo už som, žiaľbohu, zabudla, keďže seriál to ani v závere nezopakoval, že prečo reálne ušla)⚪Celkovo je záver plný ,,veľkých giest," tak patetických a schematických, až je to k smiechu a hlavne, pôsobí to strašne amatérsky - srdceryvný list na rozlúčku, pár, ktorý sa ubezpečuje, že bude spolu žiť navždy, (hi-hi), celý posledný diel je skrátka ako vystrihnutý z príručky ,,Ako napísať emotívny scenár pre béčkový seriál."⚪Nemôžem sa zbaviť pocitu, že celý seriál bol tak nejak zbytočný, subjektívne trval oveľa dlhšie, pričom 1/3 času sa venoval naťahovaniu a prvoplánovým dejovým linkám, nebyť slušnej kamery a hereckých výkonov (a toho, že sme to všetci zaplatili), nikto by si ho možno v dnešnej produkcii ani nevšimol.⚪ ()

Reklama

Reklama