Reklama

Reklama

Jestli se rozzlobíme, budeme zlí

  • Itálie Altrimenti ci arrabbiamo (více)
Trailer

Obsahy(1)

Nová verze filmu ze 70. let s Budem Spencerem a Terencem Hillem, ve které se po pětadvaceti letech znovu sejdou dva bratři, aby se přihlásili o otcovo milované vozítko. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (52)

Malarkey odpad!

všechny recenze uživatele

Pro lásku k originálu jsem se držel v uctivé vzdálenosti od tohoto filmu. Když jsem ale ležel v posteli s teplotou, sýpal, kašlal a bědoval nad chlapskou rýmičkou, zhodnotil jsem, že kdy jindy si pustit tento film, než když mi je fakt hodně zle. Hůř mi totiž  tu chvíli už být ani nemohlo. A ano, přesně podle očekávání to i dopadlo. Přiznávám, že když bych neznal originál, dvě hvězdy by si film asi zasloužil. Já to tady ale úplně neumím. Netváří se to ani jako pokračování ani jako remake. Prostě se to odkazuje na originál a sem tam to kopíruje i scény, popřípadě soundtrack. Nejlepší byl asi ten herec, co kopíroval Buda Spencera. Ten ještě ušel. Jeho parťák už ale takovej sympaťák nebyl. No a už vůbec nebudu rozmýšlet nad těmi scénami, které tu tvůrci chtěli tak originálně kopírovat. Nepovedlo se jim to a mě to rýmičku taky nevyléčilo. Bohužel. Takže dle očekávání. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Odpady jsou opravdu zbytečné, stejně tak kolovrátkové nadávání na to, jak nám zase jednou remake pokazil klasiku. Nepokazil, klasice by se nic nestalo i kdyby to odpad opravdu byl. A není to (úplně) remake. Je fakt, že kdyby se mě před natáčením někdo zeptal, jestli potřebuji vidět nové Jestli se rozzlobíme, budeme zlí, ťukal bych si na čelo, nicméně když už to tu je, proč tomu nedat šanci? Přece jenom muselo chtít odvahu nazout si boty Buda Spencera a Terence Hilla, protože ani původní film by bez nich nestál za moc. Dobrá zpráva pro ty, které zajímá, jak novinka dopadla a neodsoudili ji předem, je, že tvůrci si byli zřejmě dobře vědomi každého klacku, který se jim může připlést pod nohy, a věděli, co dělají. Ano, sice mě mátlo, čí synové vlastně oba hrdinové vlastně jsou (skoro to vypadalo, jako by měli prostě dva otce - Bena a Kida), ale byl to docela jednoduchý způsob, jak děj posunout do současnosti. Aktualizace naštěstí není nijak násilná a nedějí se žádné zhůvěřilosti typu "hlavní postavy poslouchají rap nebo dokonce rapují" a díkybohu se nekoná ani žádný fekální humor. Vše se drží nálady původního filmu, ale odehrává se to v (snad trochu alternativní) současnosti. Edoardo Pesce a Alessandro Roja jsou podle mě castingová výhra. Mají mezi sebou tu správně vybalancovanou chemii, především Pesce si svého "Buda" užívá, a když dojde na první facky, je to čirá klukovská radost. Pobavil jsem se velmi, velmi, velmi nenáročně, ale pobavil jsem se. Neměl jsem pocit, že se dívám na nějakého parazita, který by Spencera a Hilla vykrádal (od toho máme Šimona a Matouše), viděl jsem opravdu láskyplný, stylový hold slavné komedii, který by mě ale pravděpodobně bavil méně, kdybych původní film neznal. Ale kdo ví. ()

Reklama

-bad-mad-wolf- odpad!

všechny recenze uživatele

Režie: Younuts - LOL, to by vlastně jako komentář stačilo. Filmy s Budem Spencerem a Terencem Hillem nikdy nebyly moc inteligentní a většina z nich byla vlastně jen blboučkým čekáním na chvíle, kdy začnou lítat facky a kladiva (přičemž dotyčné scény mají z dnešního hlediska dost neobratnou jak komediální, tak i "zápasnickou" choreografii). Do toho pár hlášek a příběhy o vytrestaných mafiánech. ALE! Něco ty filmy přece jen měly - byli to právě sami Spencer a Hill, jejichž charakterističnost de facto definovala vlastní komediální subžánr. Oba byli fyzicky výrazní, oba měli kvalitní komediální dikci a mezi sebou během dekád vytvořili unikátní chemii. Stali se světovými, ač se totéž nedá říci o žádném jejich filmu. Z toho vyplývá, že když se v dnešní době pokusíte natočit sequel/remake TAKTO definovaného fenoménu, potřebujete dvojici obdobně výraznou. Tenhle film ji nemá (zatímco Pesce alespoň nějaké sympatie s odřenýma ušima uhraje, Roja je hrůzostrašný castingový omyl). A nemá vlastně - kromě asi dvou vtípků, schopných vyvolat nostalgický úsměv - vůbec nic. Už úvodní představovačka charakterů děsí přebytkem zbytečných postav a všechno ostatní působí dojmem, že si parta fanoušků spencerhillovek půjčila pár motorek a šla si po deseti pivech ke světským natočit pár videí na instáč. Ani si neumím představit, jak strašně otravný a k posrání nudný zážitek tohle musí být, pokud divák původní filmy nezná. A pro fanoušky ještě hůř. Mně, jakožto kompletně nezaujatého diváka, umlátila především ta zoufalá nijakost. ()

Flego 

všechny recenze uživatele

Voľné remake populárneho filmu sa pýši slušnými farbami, exteriérmi a titulkami. To je všetko. Ostatné je len bohapustá filmová tragédia bez štipky humoru s nedbanlivou akciou. Nemá charizmu akčnej komédie, originálna verzia, ktorá má veľmi jednoduchý dej, je oproti tomuto paskvilu nadupaná. Zbytočný film, kde nefunguje ani chémia medzi hlavnými predstaviteľmi. Zbytočný film. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Proč vznikl remake v jistých zemích a pro jisté generace kultovního bijáku "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí"? Stačí si odpovědět jedním slovem: Netflix. Ano, koproducentem je tento ekvivalent 80s drekařů Cannon Films, který ale na rozdíl od svých předchůdců postrádá nejen elán, a brakovou autenticitu, ale i upřímné filmařské srdce. Online videopůjčovna, jejíž PR maska progresivity a odvážnosti padla a odhalila vypočítavost podloženou algoritmy se po celém světě pídí po značkách, které by mohla levně a rychle vytěžit a skrze vyvolání nostalgie i hněvu motivovat lidi k pořízení předplatného. Stejně jako v případě "Cowboy Bebop" tady nebyl důvod cokoli předělávat. Remake představuje trochu dražší, ale pořád velmi výhodný způsob, jak diváky přimět ke sledování originálu, který bude ve stejnou chvíli také překvapivě k přehrání na totožné platformě. Jinak je zajímavé vidět, jak se mladý videoklipař pokouší popasovat s dědictvím originálu, a to především v rovině stylu. Původní "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí" mísily slapstick raných grotesek s estetikou sedmdesátkových populárních komedií. Tentokrát se tvůrci rozhodli přijít se zběsilým mixem trailerové formální zběsilosti (včetně bezdůvodných kresebných vsuvek, asi ve snaze působit víc komiksově) a cirkusácky rozjařilé kašírky maskující všudypřítomnou lacinost produkce. Přiznejme si, že originál není žádný skvost kinematografie a jeho obliba spočívá v tom, že jsme jako děti neměli americké animované grotesky, tak jsme byli vděční za jejich italský hraný ekvivalent. Ale současně v mantinelech přízemní lidové zábavy pořád měli Spencer a Hill svou nepopiratelnou osobitost a šarm v jasně čitelné mimice a rozmáchlých gestech, které remake marně zkouší replikovat a fatálně při tom dostává na hubu. Navíc teda těmi peckovačkami, závody a dalšími fyzickými atrakcemi nový film hodně šetří na úkor žvanění a pitvoření. [projekce na filmovém trhu v Cannes] ()

Reklama

Reklama