Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Nová verze filmu ze 70. let s Budem Spencerem a Terencem Hillem, ve které se po pětadvaceti letech znovu sejdou dva bratři, aby se přihlásili o otcovo milované vozítko. (Netflix)

Videa (2)

Trailer

Recenze (56)

Malarkey odpad!

všechny recenze uživatele

Pro lásku k originálu jsem se držel v uctivé vzdálenosti od tohoto filmu. Když jsem ale ležel v posteli s teplotou, sýpal, kašlal a bědoval nad chlapskou rýmičkou, zhodnotil jsem, že kdy jindy si pustit tento film, než když mi je fakt hodně zle. Hůř mi totiž  tu chvíli už být ani nemohlo. A ano, přesně podle očekávání to i dopadlo. Přiznávám, že když bych neznal originál, dvě hvězdy by si film asi zasloužil. Já to tady ale úplně neumím. Netváří se to ani jako pokračování ani jako remake. Prostě se to odkazuje na originál a sem tam to kopíruje i scény, popřípadě soundtrack. Nejlepší byl asi ten herec, co kopíroval Buda Spencera. Ten ještě ušel. Jeho parťák už ale takovej sympaťák nebyl. No a už vůbec nebudu rozmýšlet nad těmi scénami, které tu tvůrci chtěli tak originálně kopírovat. Nepovedlo se jim to a mě to rýmičku taky nevyléčilo. Bohužel. Takže dle očekávání. ()

charles3 

všechny recenze uživatele

Na klasiky a kultovní filmy se (ohledně jejich pokračování, prequelů či remaků) prostě nesahá. To se týká nejen Barbara Conana, Souboje Titánů, Bodu zlomu, The Omen atd., ale také Fondatova téměř 50 let starého originálu, který baví dodnes. Nicméně... Neznat jej, dal bych tomuto nejspíš 3 a možná i 4 hvězdy jak za námět, tak za jeho zpracování. Se znalostí je to samozřejmě o dost horší. Nejde ani o remake (navzdory pár téměř přesně okopírovaným scénám) ani o pokračování, spíše o jakýsi moderní variaci pro ty, kteří o originálu nikdy neslyšeli a k filmům starším než vlastní věk chovají odpor. K hercům: Pesce docela dobrý, Roja mě celou dobu iritoval, mafián a jeho syn obstojní a šéf jejich goril jaksi podivný, ten by se hodil spíš do jiného filmu. K formě: solidní širokoúhlá kamera s občas pěknými záběry. Děj chvílemi prezentovaný jako comics. Nechyběly ani obě původní písně; na De Angelisových hit Dun Buggy dojde až v poslední čtvrtině, přičemž se během závěrečných titulků dočkáme i jeho nijak moc vydařené moderní předělávky. Zarazila mě také mezititulková scéna - "příslib" možného pokračování mě upřímně vystrašil. Sestřih nepovedených záběrů během titulků byl už celkem zbytečný. Poměrně nesourodě působily četné odkazy na jiné filmy: Leoneho westerny (včetně variace na Morriconeho), 300: Bitvu u Thermopyl, Coppolovu Apokalypsu, comicsové filmy, gangsterská dramata i lupičské komedie. Celkově lze doporučit pouze mladším divákům neznalým originálu jakožto reklamu na něj. ()

Reklama

BOURQUE 

všechny recenze uživatele

Moderná verzia dnes už kultového filmu, ktorý v kariére dvojici B. Spencer / T. Hill znamenal míľnik. Bohužiaľ, výsledok vôbec nie je dobrý. „Remake“ síce s radosťou zapožičiava známe scény z klasického filmu a tvaruje ich na svoj tvár, ale tie pointy alebo dialógy sú v podstate nefunkčné. Hlavné postavy (podobne tie vedľajšie) nemajú takú charizmu, ktorú mala známa dvojica Spencer / Hill. Film, ktorý v tejto forme a kvalite by nemal vzniknúť. Keď máte možnosť, tak si spuste pôvodnú verziu, ktorá aj dneska má takú silu, o ktorej tento „remake“ môže len snívať. P.S.: Netflix – (opäť) vedľa. Osobné hodnotenie: 58% (*) ()

-bad-mad-wolf- odpad!

všechny recenze uživatele

Režie: Younuts - LOL, to by vlastně jako komentář stačilo. Filmy s Budem Spencerem a Terencem Hillem nikdy nebyly moc inteligentní a většina z nich byla vlastně jen blboučkým čekáním na chvíle, kdy začnou lítat facky a kladiva (přičemž dotyčné scény mají z dnešního hlediska dost neobratnou jak komediální, tak i "zápasnickou" choreografii). Do toho pár hlášek a příběhy o vytrestaných mafiánech. ALE! Něco ty filmy přece jen měly - byli to právě sami Spencer a Hill, jejichž charakterističnost de facto definovala vlastní komediální subžánr. Oba byli fyzicky výrazní, oba měli kvalitní komediální dikci a mezi sebou během dekád vytvořili unikátní chemii. Stali se světovými, ač se totéž nedá říci o žádném jejich filmu. Z toho vyplývá, že když se v dnešní době pokusíte natočit sequel/remake TAKTO definovaného fenoménu, potřebujete dvojici obdobně výraznou. Tenhle film ji nemá (zatímco Pesce alespoň nějaké sympatie s odřenýma ušima uhraje, Roja je hrůzostrašný castingový omyl). A nemá vlastně - kromě asi dvou vtípků, schopných vyvolat nostalgický úsměv - vůbec nic. Už úvodní představovačka charakterů děsí přebytkem zbytečných postav a všechno ostatní působí dojmem, že si parta fanoušků spencerhillovek půjčila pár motorek a šla si po deseti pivech ke světským natočit pár videí na instáč. Ani si neumím představit, jak strašně otravný a k posrání nudný zážitek tohle musí být, pokud divák původní filmy nezná. A pro fanoušky ještě hůř. Mně, jakožto kompletně nezaujatého diváka, umlátila především ta zoufalá nijakost. ()

Robbi odpad!

všechny recenze uživatele

Jsou filmy, za které by se mělo trestat doživotím. Tohle je jeden z těch případů. Nejhorší je, že to asi někdo myslel vážně a ne jako parodii na sebe sama. Nefunguje nic, všechny scény jsou jako kdybyste z poctivé kvalitní restaurace sklouzli do zaplivaného bufetu šesté až osmé cenové skupiny. Trapně až lacině působí i prostředí, všechno odbyté, ploché. Postavy působí drasticky amatérsky, výraz nic, bohužel ani vyčpěle a rádoby tajemná chmatačka Alessandra Mastronardi je jen nutnou a povinnou úlitbou kvótě feministického hnutí. Měl bych jedno neskromné přání - aby všichni účastníci původního filmu vstali z mrtvých a seřezali do "skutečného konce" ty, kteří pošpinili jejich památku. ()

Galerie (41)

Reklama

Reklama