Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Antonia Guerrerová, ktorú priatelia i rodina volajú Kachorra, je vo väzení. Bola obvinená z vraždy. Pri prevoze do väzenia sa policajný voz zrazil s taxíkom. Vodiči aj posádky oboch vozidiel boli ťažko zranení, iba Kachorre sa ako zázrakom nič nestalo. V taxíku sa viezla Rosario Achávalová, ktorá mala nastúpiť ako vychovávateľka v rodine Bruna Moraviu. Kachorra si zobrala doklady, odporúčania i všetky veci Rosario a napriek tomu, že je o desať rokov mladšia a nemá s výchovou detí nijaké skúsenosti - naopak, aj jej by sa zišlo pár lekcií slušného správania - sa rozhodne nastúpiť u Moraviovcov namiesto ťažko zranenej Rosario, prirodzene, nie ako Antonia Guerrerová, ale ako Rosario Achávalová. Medzitým polícia bezvýsledne pátra po zmiznutej väzenkyni... (STV)

(více)

Recenze (127)

zdepapepa odpad!

všechny recenze uživatele

Fascinuje mě Oskar, že tomu v zástupu odpadů dal jednu hvězdičku. Natalia Oreiro v ještě horší telenovele než byl Divoký Anděl jednoznačně ukazuje, buď jaký šílený vkus má na role, do kterých se vrtne anebo na ně má jen šílenou smůlu. Tak či onak opět vzniknul odpad, který bych ani do stok nelil, jak je hnusný a nekoukatelný. Osobně mě spíš fascinuje, že něco takového jsou lidé schopni natočit 150 třičtvrtěhodinových dílů. Nad tím zůstává rozum stát. I to je ale nic v poměru s velikány typu Dynastie, Dalas nebo Tak jde čas, ale to je jiná kapitola. ()

MM_Ramone odpad!

všechny recenze uživatele

"Kachorra". Kačora, Kačora. Ty sprostá Káčora! Táto nekonečná, zhovadilá, argentínska telenovela nemá ani len poriadne meno pre hlavnú hrdinku. Kachorra? Tak by som ani kravu, starú dojnicu, nepomenoval. No a to ostatné tiež nestojí ani za reč. Scenár je neobyčajne hlúpa zlátanina a o nejakých hereckých výkonoch sa ani hovoriť nedá. To čo tam tí úbožiaci predvádzajú je totálny herecký primitivizmus. Navyše predtaviteľka titulnej postavy, Urugvajka Natalia Oreiro, mi je tak protivne, špinavo nesympatická, že by som ju najradšej zakopal niekde do hnoja. Táto juhoamerická telenovela sa dá ohodnotiť jedine ako odpad! ()

Reklama

Ilicka 

všechny recenze uživatele

Fascinují mě útěky z vězení jakékoli povahy. To, že uprchlá trestankyně přebarví vlasy na rudo a kecá s pruhovanou ponožkou je nežádoucí efekt. A ta první epizoda, kdy Antonia prchá nebyla zase tak špatná. Ty další na tom byly hůř a ke konci jsem už jen doufala, že jí ta zlá policajtka zabije. (To jsem ještě neznala formáty typu Scofielda a Bellicka.) ()

MartyMcFly89 odpad!

všechny recenze uživatele

Kačora, Milagros, Divoký anděl, není to jedno ? Všechno je to blbost. A proč ? Protože je to vše na jeden a ten samý způsob, je to jako výrobní linka, opravdu pásová výroba kravin, které nabízejí pořád to samé, stupidní zápletky, smích nováčků, úsměv těch otřelejších a pozornost těch na televizi závislých. ()

Renton odpad!

všechny recenze uživatele

Scénář: Gustavo Barrios, Diana Segovia .. Po úděsné sérii Divoký anděl si asi Natalia Oreiro a další "tvůrci" řekli, že (postarší televizní) divák snese opravdu všechno a stvořili Ženu na útěku. Opravdu považuji za nutné říct k tomu jen tohle: pokud nemusíte, nedívejte se! Tenhle plod si vážně zaslouží jen 0%. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (21)

  • Pri seriáloch je pravidlom, že prvé časti majú veľkú sledovanosť, pretože diváci chcú zistiť o čo ide, a potom to klesne. U Ženy na úteku to bolo naopak. Od začiatku ju sledovalo 1 600 000 divákov a posledné diely až dva milióny, čím bola najsledovanejším programom v danom období. (matthew.17)
  • Úvodní písnička se jmenuje "Cuesta arriba, cuesta abajo" a nazpívala ji Natalia Oreiro. (HappySmile)
  • Natalia Oreiro si musela kvůli roli barvit vlasy každých 14 dní. (HappySmile)

Reklama

Reklama