Poté co režisér se střihačem vyšňupali kamion koksu na spravení po včerejším tripovém úletu, zjistili, že něco natočili a sestříhali. Nemohli to pochopit, taxi zavolali taxi, a po návratu z dalšího tripu zjistili, že se jim to podařilo dát do oběhu i opatřit bookletem. Co zapomněli je varování pro epileptiky: Nekoukejte na to, pokud si neulítáváte na záchvatech, a stejně to nepochopíte pokud nebudete mít za sebou ,,výlet,, jako my!! ;)(19.3.2010)
Tedy, to bych nikdy netušil, že když blafne celuloidový snímek (natočený z 60 let staré kamery, která si jistě nějaký čas odkroutila na zaprášené půdě), a uhasí se hbitou podrážkou společně s několika dobře mířenými ranami deky, dá se pak ještě následně "použít". A dokonce to lze nazývat i uměním! Doprovodný zvuk předimenzovaného poškozeného konektoru od mikrofonu považuji za naprostou třešničku na dortu.(11.1.2013)
Dokonalé zobrazenie stupňujúceho sa strachu zo samej seba. Sila paranoidnej emócie postihne v druhej polovici aj filmový pás. Ten sa celkom zblázni, aby sa ku koncu zase - ale len v rámci posunutej normality experimentu - upokojil. Celkový zásmrtok (= opak zážitku) dotvára neskutočne nepríjemná hudba. Priliehavejšia k zobrazovaným šialeným introspekciám ani byť vari nemôže. V rámci súčasných autorov filmových experimentov je Rakúšan Peter Tscherkassky jeden z mála, ktorý má čo povedať a vie ako na to. Film som si pozrel opakovane po cca ôsmich rokoch a zdvíham hodnotenie. Nielen s ohľadom na ostatné filmy, pohrávajúce sa formou z posledných 15. - rokov, ale najmä s ohľadom na film samotný.(25.9.2013)
Pokud jste se dodívali až do konce, do týdne vám upadne pohlaví a začnete tu blekotat cosi o artu. Okamžitě beru svou starou Sonku, natočím ze dvou centimetrů hemžení své praeputiální mykózy, kazetu pak dvakrát vyperu v pračce na devadesát a do výsledného záznamu namixuju šestkrát zrychlené řezání železné trubky na cirkulárce, aby to mělo industriální podkres. Kdo mi za to dá pět hvězd, neměl by opouštět klecové lůžko. Totalní analgarda!(18.6.2013)
Někdo vám dá tak nepříjemný zvuk do uší až je vám z toho blbě, protože před puštěním jste poslouchaly meditační hudbu a najednou šustění, skřípání a bůh ví, co všechno ještě za kombinace, co rve mé vytříbené ouška, co milují melodii.. Obraz se jen tak mihotá, skáče půlí a to se musí ještě počítat to, že obraz, bez urážky, vypadá jak, kdyby někdo dal filmovou pásku krávě do prdele a vytáhl ji a pak přehrál a jak to tak celé poskakuje a vypadá, jeden by se lekl, že dostane epileptický záchvat.. Jediné, co jsme z filmu pochytil je to, že tam hrála nějaká žena a byla nejspíš v domě..(16.6.2013)
-
Peter Tscherkassky použil ústřižky filmového pásu z hollywoodského snímku The Entity (1981), ze kterých extrahoval barvy a následně je osvěcoval laserem.
(Marla Singer)
Easykk
odpad!Poté co režisér se střihačem vyšňupali kamion koksu na spravení po včerejším tripovém úletu, zjistili, že něco natočili a sestříhali. Nemohli to pochopit, taxi zavolali taxi, a po návratu z dalšího tripu zjistili, že se jim to podařilo dát do oběhu i opatřit bookletem. Co zapomněli je varování pro epileptiky: Nekoukejte na to, pokud si neulítáváte na záchvatech, a stejně to nepochopíte pokud nebudete mít za sebou ,,výlet,, jako my!! ;)(19.3.2010)
GrungeChild
odpad!Tedy, to bych nikdy netušil, že když blafne celuloidový snímek (natočený z 60 let staré kamery, která si jistě nějaký čas odkroutila na zaprášené půdě), a uhasí se hbitou podrážkou společně s několika dobře mířenými ranami deky, dá se pak ještě následně "použít". A dokonce to lze nazývat i uměním! Doprovodný zvuk předimenzovaného poškozeného konektoru od mikrofonu považuji za naprostou třešničku na dortu.(11.1.2013)
Radko
Dokonalé zobrazenie stupňujúceho sa strachu zo samej seba. Sila paranoidnej emócie postihne v druhej polovici aj filmový pás. Ten sa celkom zblázni, aby sa ku koncu zase - ale len v rámci posunutej normality experimentu - upokojil. Celkový zásmrtok (= opak zážitku) dotvára neskutočne nepríjemná hudba. Priliehavejšia k zobrazovaným šialeným introspekciám ani byť vari nemôže. V rámci súčasných autorov filmových experimentov je Rakúšan Peter Tscherkassky jeden z mála, ktorý má čo povedať a vie ako na to. Film som si pozrel opakovane po cca ôsmich rokoch a zdvíham hodnotenie. Nielen s ohľadom na ostatné filmy, pohrávajúce sa formou z posledných 15. - rokov, ale najmä s ohľadom na film samotný.(25.9.2013)
verbal
odpad!Pokud jste se dodívali až do konce, do týdne vám upadne pohlaví a začnete tu blekotat cosi o artu. Okamžitě beru svou starou Sonku, natočím ze dvou centimetrů hemžení své praeputiální mykózy, kazetu pak dvakrát vyperu v pračce na devadesát a do výsledného záznamu namixuju šestkrát zrychlené řezání železné trubky na cirkulárce, aby to mělo industriální podkres. Kdo mi za to dá pět hvězd, neměl by opouštět klecové lůžko. Totalní analgarda!(18.6.2013)
Hem.m
Někdo vám dá tak nepříjemný zvuk do uší až je vám z toho blbě, protože před puštěním jste poslouchaly meditační hudbu a najednou šustění, skřípání a bůh ví, co všechno ještě za kombinace, co rve mé vytříbené ouška, co milují melodii.. Obraz se jen tak mihotá, skáče půlí a to se musí ještě počítat to, že obraz, bez urážky, vypadá jak, kdyby někdo dal filmovou pásku krávě do prdele a vytáhl ji a pak přehrál a jak to tak celé poskakuje a vypadá, jeden by se lekl, že dostane epileptický záchvat.. Jediné, co jsme z filmu pochytil je to, že tam hrála nějaká žena a byla nejspíš v domě..(16.6.2013)