Reklama

Reklama

The Split

  • USA The Manster (více)

Obsahy(1)

Mladá Japonka se češe před zrcadlem, když se za ní zaklapne posuvná stěna a na ni se promítne její vražda jakousi chlupatou potvorou. Muž v obleku stoupá po skalách k vrcholku, ze kterého stoupá dým, a k horské chatě, kde píše evropsky oblečená žena na stroji. S pistolí v ruce vstupuje do zamřížované velké laboratoře a volá: „Kenži!“ Chlupatá příšera Kenži je výsledek nezdařeného experimentu a muž ji zastřelí, pak otevře posuvné dveře a mrtvolu hodí do vulkánu sopky. Jakási zrůda za jinou mříží nad tím jásá. Bizarní začátek, že?
Po stejné stezce stoupá americký zahraniční dopisovatel Larry Stanford (Peter Dyneley), který dostal za úkol udělat rozhovor s doktorem Robertem Suzukim (Tetsu Nakamura) o jeho výzkumech mutací pod vlivem kosmického záření a také speciálních chemikálií. Když zjistí, že novinář odešel do Japonska po rozpadu svého manželství, napadne ho, že by to byl zajímavý objekt experimentu a uspí ho narkotikem v nápoji. Pak mu vstříkne do ramene speciální sérum.
Když se Larry probere, Suzuki mu nabídne, aby ho pár dní doprovázel po Japonsku společně s asistentkou Tarou (Terri Zimmern). Rameno ale po injekci bolí a Larry to léčí horkými lázněmi a obklady včetně Tary a taky alkoholem. Pak ale zjistí, že mu rostou chlupy na rukou a při kontrole v zrcadle najde v místě injekce na rameni lidské oko. Třetí. Uteče do Tokia a tam v záchvatu zabije několik lidí. Začne ho hledat policie a taky jeho manželka Linda (Jane Hylton), která za ním přijela do Japonska. Larry zjistí, že mu na rameni vyrůstá celá druhá hlava a vrátí se do hor k Suzukimu. Jak dopadne jejich konfrontace? Je možnost vrátit Larryho normálnímu životu? A bude k tomu doktor ochoten? (Peabody)

(více)

Recenze (8)

Campbell 

všechny recenze uživatele

Ach jo pokolikáté už? Zase vědec hrajícího si na boha a zase to nevyšlo. Komentář jsem původně psát nechtěl ale tak ve zkratce musím vychválit masku dvouhlavého monstra která se mi líbila a dokáže vyděsit,a konec který je parádní a nemám mu co vytknout a navíc nádherná krajina a hezké prostředí. Ale prostě je to už moc ohrané. Proto jenom 3*. ()

kitano 

všechny recenze uživatele

Dalsi posadnuty vedec, dalsie experimenty na nevinnych. Treba vsak povedat, ze tento film sa zo zabehnutymi pravidlami trosku popasoval. Film uz od zaciatku zaujme exotikou japonskej krajiny a zaujimavymi rekvizitami. A to najzaujimavesie na filme je ona "premena" hlavneho hrdinu na monstrum, ktora je spracovana vskutku posobivo. Sledujeme postupne zmeny v spravani, hrdinovu pribudajucu agresivitu, odvrhnutie svojich blizkych a v neposlednom rade fizicke zmeny, ktore su spracovane taktiez podarene. A nebyt tuctoveho zavrseniam, ktore z celkoveho dojmu dost ubera, rozmyslam nad vyssim hodnotenim. (6/10) ()

Reklama

Oktavianus 

všechny recenze uživatele

Je mi líto, že moje "pouhé" tři hvězdy poslaly film z červených čísel do modrých, ale nemůžu jinak. On totiž příběh nějaký valný není (ne právě dobrák vědec stvoří zrůdu, která se chová tak, jak se od ní očekává - běsní). Že ani jedna z postav není sympatická, to by nevadilo, ale že ani nejsou jakkoli výrazné, to na pováženou už je. Nicméně: monstra zábavná jsou, a to ve všech formách - ať už jde o zrůdného dvojhlavého reportéra, jeho závěrečné jekyllovskohydeovské rozštěpení (ale neskutečně naivně a trikově mizerně udělané), nebo o doktorův předchozí experiment. Film bohužel postrádal strašidelnou atmosféru, ale zas je fakt, že když se reportérovi na rameni objevilo oko, stálo to za to. Masky dobré, triky horší, příběh slabý, závěr okázalý. Tři hvězdy, ale ani o chlup toho monstra víc. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Na svou dobu je film „The Manster“ svými maskami skutečně velmi povedený a musí se mu nechat, že i po šedesáti letech obsahuje výjevy, které jsou na sledování nepříjemné. To se každému filmu nepovede, minimálně ne tak starému, i když takové „Zrůdy“ jsou starší a pořád z nich docela mrazí. „The Manster_“ je jednoduchý snímek, ale se skvělou lidskou přeměnou. ()

corpsy 

všechny recenze uživatele

Kašľal som na príbeh, išlo mi o spracovanie. Na filme o nebezpečnom smrťákovi, z ktorého sa pomaličky kľube jeho zlé ja, pričom v tých najsvetlejších ( najstrašidelnejších ) chvíľach z neho trčí ohavná hlava a má neskutočnú chuť masakrovať hlava nehlava, je ( ako takmer vždy ) najlepší koniec. Pekne štylizovaný, brutálny a ´´suspenseful´´. Pred tým som si musel užiť obavy a neistoty japonského ´´mad doctora´´ a strasti hlavného monštra ešte v ľudskej koži. A poviem vám, nuda jak bejk. ()

Galerie (10)

Reklama

Reklama