poster

Medvídek

  • Slovensko

    Medvídek

Komedie / Drama

Česko, 2007, 100 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tosim
    ***

    Od Pelíšků až po Horem pádem jsem byl spokojen, Kráska byl pro mě v podstatě průměr, po kterém jsem byl zčistajasna zklamán a na Medvídka se spíš netěšil, takže jsem teď docela v pohodě. Snaha se cení, praví otřepané přísloví, ale tady je brát za své nebudu, protože i přes věci, které mi byly sympatické (Macháček, Menzel a i když jde o herecký film, sem tam nějaký pěkný záběr či režijní nápad), byla každá scéna z osmdesáti procent nedotažená, postavy nepropracované, situace víceméně nevěrohodné, takže v následné debatě o snímku padaly otýzky typu "kdo" "proč" "s kým" "kdy" "jak" "jak to myslel/a" a v hádankách se pokračuje. I kvůli poslední, naprosto úžasné větě Ivana Trojana (která na mě zapůsobila stejně, jako na mé přátele), je vidět, že Medvídek se snaží a právě proto mě mrzí, že jediný pocit, který ve mě zůstal po jeho skončení, bylo: prázdno. H + J se vrací k Š ;-) Jsem opravdu zvědav...(11.10.2007)

  • paascha
    **

    Bohužel i Viewegha českého filmu, hitmakera Hřebejka postihla nemoc nemohoucnosti a jeho nový počin je ještě zbytečnější, než minulá Kráska. Chabé výkony herců, kteří nemají co, proč a o co hrát, jen podtrhují prázdno ve scénáři a nulovou invenci režie. Není to špatný film, ale od Hřebejka jsem čekal víc. 2 lebowski: tak to teda fakt ne:-)) A jsem rád, že můj život ženatýho čtyřicátníka je docela někde jinde:-))(8.10.2007)

  • Radyo
    **

    Což o to, reálné to je, ale ... Tohle prostě Hřebejk s Jarchovským odflákli, to se na mě nezlobte (anebo se klidně zlobte, když vám to pomůže). Povrchní a plytké zpracování nemohou výše vytlačit ani herecká esa typu Trojana, Geislerové, Vilhelmové či Macháčka. Z toho, co jsem od Hřebejka viděl je tohle zatím nejslabší...(2.8.2015)

  • novoten
    ****

    Žádné agresivní rozrývání vztahů, žádná velkohubost, žádná manýra. Hřebejk šokuje už jenom tím, s jakou pokorou k látce přistupuje, jak si je vědom toho, že mu nemusí vyjít všechno a v neposlední řadě tím, že mu právě Medvídek vyšel. Paradoxem je, že mu nejvíc ubližuje právě jeden z režisérových trademarků - jeho oblíbené "rodiče sedí u jídla a rozebírají své chyby". Dvojice Menzel-Křesadlová sice potenciál má, ale jejich intermezzo je v důsledku naprosto mimo a do té doby vystavěnou atmosféru sráží o pořádný kus dolů. Jarchovského scénář naštěstí nespěchá, ale zároveň nepřetahuje, dává všem postavám dostatek prostoru na to, aby závěrečná katarze do puntíku fungovala a nechává zapomenout na umělé momenty typu "běžné odpoledne nešťastné vdané ženy". Pořád je to sice jenom zamyšlená tragikomická vztahovka, ale pospojovaná tak šikovně, že se autoři znovu stávají konkurenceschopnými.(8.3.2009)

  • Fr
    ****

    Každý člověk je jedinečnou záhadou… Spíš než o komický příběh jde o VÁŽNOU SONDU do manželství a vztahů, sondu plnou přetvářky, nevěry, rozchodů. Nic co by jsme neznali. TO JE ŽIVOT. Dobře se na to dívá, dobře se to poslouchá. Spoustu věcí člověk zažil, může zažít, nebo spíš NECHCE ZAŽÍT. Na český film přesvědčivý herci, dobré dialogy. Bohužel musím dodat, že toto téma a příběh mi bude stačit vidět jen jedenkrát (na rozdíl od Americké krásy).(16.4.2008)

  • - Scény z kostela se točily v Břevnovském klášteře v Praze. (Taoworld)

  • - Ve scéně v Římě v 70. minutě je možné zaznamenat, že autobus má rozdílné číslo poznávací značky vpředu a vzadu. (Terva)

  • - Ve filmu hraje dcera Jiřího Macháčka Berta a Jonáš, novorozený syn Jana Hřebejka. (77Ivana)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace