poster

Medvídek

  • Slovensko

    Medvídek

Komedie / Drama

Česko, 2007, 100 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • mat.ilda
    **

    Vůbec to nedrželo pohromadě, jen sled prázdných událostí s nálepkami Řím - Praha, slepovaný těžkopádným humorem. A sledovala jsem pozorně, asi až příliš, protože jsem si nemohla nevšimnout nepořádku ve věku dětských herců - potomek Macháčka a Vilhemové vrněl v postýlce jako kojenec v době, kdy Nataša Burger byla těhotná, ovšem na křtinách už děvčeti byly tři roky, a tak tomu již zůstalo přesto, že italských dětí i času přibývalo.40% dávám pouze za repliky a výkon J.Macháčka a nepřítomnost Holubové s Duškem.(11.3.2009)

  • Dudek
    *

    Vzhledem k mému hodnocení se může zdát, že jsem s Medvídkem velmi nespokojený, ale opak je pravdou. Tenhle film totiž Hřebejk zvládnul velmi dobře, i když nejspíše bude stejně jako všechny ostatní pouze na jedno zhlédnutí. Civilní herecké výkony, příběh obyčejné rodiny, poctivá "home video" režie. Všechno to působí obyčejným - v dobrém slova smyslu - dojmem. Přesto je však třeba brát v potaz, že Medvídek není v žádném případě snímkem, který by se dokázal do diváka zakousnout. Je stejný jako předchozí Hřebejkova díla. Plyne volně, pomalu, ale líbivě, nenudí, přesto však velmi rychle vyprchá a nezanechává žádný dojem, ba dokonce ani pěknou vzpomínku na jedinou scénu. Což považuji za velký zápor.(10.10.2008)

  • Skejpr
    ***

    Medvídek je příšerně nevyváženým filmem. Místy působí naproto přirozeně, autenticky a vzápětí se vám chce zvracet nad neuvěřitelně tupými a vykonstruovanými dialogy. Podobné pocity jsem měl třeba u Brabcova Bolera. Ve prospěch Medvídka ale mluví naprosto brilantní herecké výkony všech (!!!) zúčastněných, s geniálním Luknárem v čele.(12.9.2007)

  • Boogeyman
    ****

    Hřebejk s Jarchovským už několik let směřují jinam, než kde začínali. Vyvíjejí se. Těžko říct jestli k lepšímu, každopádně k něčemu jinému. Těžko by jste hádali, že Medvídka a Pelíšky natočil stejný tvůrčí tým. Od hřejivých komediálních sond jako Šakalí léta a Pelíšky nastává postupný přerod a každý nový film tohodle dua obsahuje menší množství humorných situací, naopak přidává na syrovosti. A já doufám, že tento trend bude pokračovat, protože zhruba za tři, čtyři filmy bychom se mohli dočkat skutečného otevřeně syrového a brutálno dramatu stylu Kdysi byli bojovníky reflektujícího situaci v ČR! Potenciál tu je! Medvídek zůstáva ještě na půli cesty! Chybí mu kompaktnost a především katarze! Nijak nevrcholí, prostě skončí, což je věc nepříjemná, nejen u filmu, že? Herecky je, hmmm, jak to říct…skoro až nepříjemný…stejný jako většina současných českých filmů. Trojan, Vilhelmová, Geislerová a Macháček jsou jak čokoláda! Je výborná, ale nemůžete jí mít k jídlu pořád! Nakonec je vám z ní blbě! Ale objektivně – není jim co vytnout, jsou skvělí! Až na Issovou, která mi přijde nepatříčná (v tomhle filmu – jak prošlá čokoláda na vaření). Komedie o dětech. Komedie? Ani v krizi! O dětech? Ani náhodou! Regulérní drama o vztazích a rodině! Docela ostré – na miloučké české poměry. Hnusné, špinavé, postižené, sexuálně otevřené! Jen tak dál!(7.1.2008)

  • Matty
    ***

    Alergik na psy a kočky, flegmatický umělec, ještě flegmatičtější zazobanec, neplodná žena, žena, která nerada uklízí, žena trpící sociální fobií - lehce načrtnuté postavy bez jasných životních cílů, postojů a motivací, si naše sympatie usilují získat výhradně přes vynikající herecké výkony. Herci jsou to známí, pro svou účast v každém významnějším české filmu pomalu již okoukaní, nicméně film od filmu lepší. Pod hustým vousem schovaný Macháček předvádí zatím nejcivilnější výkon své kariéry. Dle rozhovorů, které jsem viděl a slyšel soudím, že i v reálu podobným způsobem balancuje mezi komickým a vážným. Chytrým tahem bylo rovněž obsazení jeho skutečné dcery – dojem věrohodnosti dotažen k dokonalosti. Jedna z mála postav se jménem odlišným od jména své herecké představitelky, je zároveň postavou duševně nejvyhrocenější. Této s vervou zahrané chorobné povalečce, Vandě v podání Táni Vilhelmové, v pozitivním slova smyslu konkuruje Anna Geislerová, přeladěna do utišenější polohy než v předchozí Krásce. K nejlepším patří scény vzájemné konfrontace libovolného ze tří manželských párů, případně nezávazné „kecání“ kamarádů/kamarádek, v jehož průběhu několikrát vyplynou na povrch netušené skutečnosti. Krásný je například dialog dvou filmových i reálných kamarádek, Vilhelmové a Geislerové, o jejich „špecích“ – je přirozený, je nenucený a je radost se na něj dívat. Dojem z podobných momentů kazí nejasnost scénáristova záměru a občasná křeč (rušivě působí i takový detail jako anglický ekvivalent pro výraz „opičárny“). Film pořádně neví, kam chce jít, jak tam jít a pro koho tam být. Tentokrát ani obratná Hřebejkova režie nedokáže vyvážit či zcela zastřít příběhovou zmatenost a těkání mezi několika žánry. Pouhých pár desítek minut po doběhnutí závěrečných titulků mi v paměti zůstala jenom matná vzpomínka. Vzpomínka na malé, bezbranné stvoření. Vzpomínka na medvídka, který navzdory chvástavým řečem nedokázal vytasit drápy a zarýt se pod kůži. Je to zase jenom to staré dobré, nic neřešící hlazení po srsti, méně vydařené paradoxně právě kvůli občasné, nekomplexní a účinkem se míjející, snaze změnit směr. 60% Zajímavé komentáře: imf, Radko, Lennnnna, bullshitski, ScarPoul, Heraldika, JohnFarst, winstonik(17.7.2008)

  • - Medvídkový dort, který peče Anna (Anna Geislerová), se ve filmu objeví 3krát rozkrojený. Korpus je však pokaždé jiný. (Terva)

  • - Scény z kostela se točily v Břevnovském klášteře v Praze. (Taoworld)

  • - V jedné verzi scénáře se příběhy jednotlivých postav vůbec neprolínaly, ale odehrávaly se zvlášť. (xjane)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace