Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh muzikálu je jednoduchý a opět v něm jde především o prostor pro skvělá taneční čísla legendární dvojice "Ginger a Fred". Slavný tanečník Peter Peters s uměleckým pseudonymem Petrov, mistr v baletu, který k nelibosti svého zaměstnavatele do baletu přidává prvky stepu, si zamane získat srdce tanečnice Lindy Keetonové. Linda jako správná emancipovaná žena samozřejmě nemá v nejmenším úmyslu si Petera vzít. Alespoň zpočátku ne. A tady je prostor pro neodolatelného svůdníka Freda Astairea, aby tanečním uměním přivábil svou vyvolenou. Spolu se svou partnerkou Ginger Rogersovou předvedli špičkový výkon. Neuvěřitelné taneční kreace jsou doplněny hudebním doprovodem dokonale navozujícím atmosféru třicátých let - autory písní jsou George a Ira Gershwinovi. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (38)

radektejkal 

všechny recenze uživatele

Mám rád Felliniho "Ginger a Fred", ale také tanec a zpěv. Třetí prvek - namlouvání - sem samozřejmě také patří, zde to byl však prvek nejslabší. Z oblasti tance tu byla jen jedna nepříjemná figura: pohyb na špičkách v záklonu devadesát stupňů, to mi šel až mráz po zádech. A co se týče herců: mladí Rogersová a Astair nemohou mít samozřejmě na staré (Masina a Mastroianni). ()

Terminus 

všechny recenze uživatele

Populární dvojice Astaire - Rogers si je od začátku souzena, ale přes hodinu a půl je od sebe nedůvtipnými scenáristickými kličkami odpuzována. Za zhlédnutí stojí především taneční sekvence ve strojovně lodi (s - nikoliv překvapivě - černošskými pracanty) a závěr s maskami hlavní ženské postavy. Hudbu složili Ira a George Gershwinovi. ()

Reklama

aniiicka 

všechny recenze uživatele

Další výborná muzikálová komedie s okouzlující dvojicí Fred a Ginger! Opět se lze těšit na nádherné písně a taneční kreace jako například "They All Laughed", "Shall We Dance", úžasné číslo na bruslích - "Let's Call The Whole Thing Off" a nebo nezapomenutelná píseň ''They can't take that away from me'', kterou Fred Ginger zazpíval ještě jednou, když se po letech sešli ve svém posledním filmu ''The Barkleys of Broadway'' (1949). Horton a Blore jsou opět skvělí (obzvláště telefonát z vězení) a humoru je ostatně dost...Oči čiorne:) ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Fred Aster ako baletnik ... bleeeee, toto fakt neznasam. Vsimol som si, ze sa tu brutalne vynasa do nebies Billy Elliot a chlapi, ktori tancuju balet ako Aster - tak tento film ma 82 %, este sa tu hodne vynasa do nebies zbuznela homoromantika, coz ja teda nechapem. Holt, stara konzerva sa zase ozvala, chlap moze u mna prerazit asexualnymi blaznivymi komediami pre deti, len tieto oslavy chlapskeho baletu a tu na databaze caste oslavy a glorifikovanie buzien mi dost vadia . 20 % ()

duddek 

všechny recenze uživatele

Navzdory vysokému hodnocení mě tento díl série filmů společnosti RKO s Astairem (tady jako "Očičornyje" Petrov :) ) a Rogersovou nijak neuchvátil, ač obsahuje hudbu George Gershwina a texty jeho bratra Iry. Je ale fakt, že tanec na kolečkových bruslích (to ještě nebyly žádné in-liny) se jen tak nevidí, a řetězové hláskování (onen zmiňovaný telefonát z vězení) nebo záměna jmen při představování byly od té doby jako komediální prvek použity nesčetněkrát. :) ()

Galerie (57)

Reklama

Reklama