Reklama

Reklama

Mission Zero

Krátkometrážní / Sci-Fi / Akční / Thriller
Itálie, 2007, 8 min

Vše začíná jednoho krásného rána, kdy Uma Thurman nasedá do auta a vydává se na cestu. Jenže to ještě netuší, jak nebezpečná cesta to ve skutečnosti bude. Na každém rohu jí někdo usiluje o život. Vše to vypadá jako jedno velké spiknutí a Uma musí vynaložit veškeré své síly, aby vyvázla bez zranění, což se jí ne vždy povede. Zakončení a vlastně i vysvětlení celého příběhu se nachází na konci, kde jinde než v prodejně pneumatik společnosti Pirelli, pod jejíž záštitou celý film vznikl. (Marcus.das)

(více)

Recenze (40)

petero 

všechny recenze uživatele

http://www.youtube.com/watch?v=kXhjScS-QfA Pirelli Film: Uma Thurman riadi žlté Lamborghini mestom. Všetci na okolo sú zabijáci. V štýle sloganu POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL nastáva test pneumatík. Kathryn Bigelow by sa nemala hrať na Michaela Baya. V jej podaní takáto akcia vyznieva hlúpo a divne. Samozrejme ako reklama to bohato stačí. Ďalší (oveľa lepší) Pirelli film je The Call (2006) - r. Antoine Fuqua, h. John Malkovich, Naomi Campbell ()

FoxMulder 

všechny recenze uživatele

Nevím, jestli do toho Pirelli nechtělo vrážet tolik peněz jako BMW, ale oba jejich kraťasy jsou nedotažené polotovary. Jsou velmi efektní, ale na druhou stranu scénaristicky velmi odbyté. Své určitě sehrál i fakt, že udělat jasnou, ale přesto sofistikovanou reklamu na pneumatiky bude těžší než na výrobce špičkových aut... ()

Reklama

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Opět neskutečně efektivní pitomost snažící se o reklamu na Pirelli si tenkrát sehnali Umu Thurman, což není vůbec na škodu. Velká honička s koli Pirelli je rozhodně dobrá, ale nebudu takhle přeci jezdit furt. Kola Pirelli by na mojí jízdu nebyly stavěné. Kola Pirelli potřebují zápřach, takový jaký umí jen Uma Thurman a proto Uma Thurman doporučuje kola Pirelli. Možná o trochu lepší než předcházející díl z minulého roku, ale děsně hektická kamera to příšerně sráží dolů. --- 50 % --- ()

Isherwood 

všechny recenze uživatele

Takže si to shrňme: Pneumatiky Pirelli umí skvěle brzdit. Jenže proč režisérka s opravdu velkýma koulema Kathryn Bigelow neumí přijít s opravdu dobrým vlastním nápadem a bez jakékoliv vlastní invence kopíruje to, co už před ní ukázali Dominic Sena (60 sekund) či Joe Carnahan (Hire: Ticker)? Je to pouze bolestných devět minut filmařského plagiátu, který navíc prohrává i na poli marketingovém. Víc než pneumatik si užijete žlutého Diabla a Umy Thurman. Být šéfem reklamního oddělení u Pirelli, žádám od filmařů vrácení nákladů a dobrovolně podávám rezignaci. ()

Tomco 

všechny recenze uživatele

heh :). maximalne tupucka zalezitost, ktora moze z casti zaujať len dve skupiny publika. 1. - fanatikov a znalcov do aut (uzivatel duotone28, pozdravujem inak :)), a 2. - premotivovanych onanistov nad pohyblivymi obrazkami zvodnej thurmanovej. zial za prve poriadne nerozoznam daewoo tico od ferrari a na to druhe pouzivam www.amateri. .. dalej poznate :). kathryn by sa mala radsej vratit do ponorky k fordovi, tam jej to islo o dost lepsie. ()

Zajímavosti (1)

  • Osmiminutový filmový snímek, který je dostupný pouze na internetu, chce zopakovat velký úspěch, který měl jeho předchůdce, již zmíněný The Call. Za necelý rok jej od jeho uvedení shlédlo více než 5 milionů diváků ve 216 státech a územích, od velkoměst až po polárníky na antarktických základnách. (cariada)

Reklama

Reklama