Obsahy(1)
Soutěž, v níž jeden vylosovaný šťastlivec může vyzkoušet své štěstí pří otevíraní kufříku s penězi. Celkový počet kufříků je 26. Každé hrací kolo se otevírá jiný počet kufříků. Maximální možná výhra je 5 milionů korun. (Pumiiix)
Recenze (90)
Ber, když nabízené miliony můžeš vyhrát, i kdybys po první třídě zapomněl, kde leží tvá oblíbená základní škola. Čísla do 26 snad poznáš, modelky s kufříky v ruce jistě oceníš a pokud chceš svou genialitu vyzkoušet před vstupem do arény, tak to zkus tady - http://www.super-hry.com/online-35/ostatni/ber-nebo-neber, ale bez modelek. ()
Na čem bývají založené soutěže? Na vědomostech. Když tu nejsou vědomosti, tak jde o co? O hru pravděpodobnosti, kdy soutěžící vybere kufřík (jeden z 26) a následně otevírá další a přijímá/odmítá nabídky neznámého "ekonoma", který si jeho kufřík chce koupit. Jediné, co je na téhle hře zábavné, když nepočítám těch 26 dívek, je v podstatě neopakovatelnost každého výběru a průběhu "směny". Stále mám raději soutěže, kde člověku nestačí být "syn štěstěny", ale mít i nějaké vědomosti nad úrovní druhé třídy základní školy (nebo kde se učilo do 26ti?:))) ()
"Ber alebo Neber"! Na to mám v tomto prípade jasnú odpoveď. Neberem! Ďakujem, nechcem! Táto súťažná relácia ma vôbec nezaujala. Považujem ju za nudný nezmysel pre ľudí, ktorí moc rozumu nepobrali. Ten totiž v tejto show vôbec netreba. Stačí mať šťastie. A ako sa hovorí: Sprostému šťastie praje. Takže stačí len ukazovať na tie správne kufríky, ktoré držia krásne asistentky a môžte prísť k pekným peniazom. Nonsens, nuda, odpad! ()
Dosti nepřesná kopie originálu...ono jde o to, že v původní verzi jde více o show než o peníze...což naše verze postrádá...ani modelky dost často ohoz neměnily...jenom stuhu kolem pasu :-) No, první tak 10 dílů se mi soutěž líbila..dokonce jsem ji i hrál na internetu..ovšem potom to začíná hooodně zavánět nudou... ()
Smysl téhle soutěže fakt nechápu. Teda, zahrát si ji je asi celkem fajn, člověk může jenom získat a asi je to ve studiu i adrenalin. Ale co z toho jako má mít divák? Identifikace se soutažícím je nulová a narozdíl od vědomostních soutěží, kdy můžeme aspoň hádat otázky, nám tady nezbývá než jen tupě sedět u TV (hádat, ve kterém kufříku je který obnos mi moc zábavné nepřijde). Celkově jsem viděl asi půlhodinu, posčítám-li všechny ty okamžiky, kdy jsem prošel okol TV, když byla zapnutá na tomhle pořadu, při kterých jsem se koukal, jestli to je opravdu tak o ničem. A musím říci, že je. ()
Galerie (13)
Photo © TV Prima
Reklama