Reklama

Reklama

Epizody(18)

Geniální dirigent s ostrou povahou se přimotá do života houslistky a dopravního policisty s nevídaným hudebním nadáním. (Netflix)

Recenze (12)

Ceres 

všechny recenze uživatele

Fantastický seriál, který je zároveň výjimečný v tom, že je o klasické hudbě. Japonci mají na podobné téma také svůj Nodame Cantabile. Co je naprostou špičkou tohohle seriálu je profil Maestro Kanga, kterého ztvárnil Kim Myung Min. Bezchybně zahraná postava, která navíc byla skvěle vyprofilovaná se skvělým vývojem. Tahle postava mi velmi přirostla k srdci. Další složkou, která vynáší tenhle seriál do nebeských výšin je klasická hudba, která je v seriálu použita. Skvěle použité části 9. symfonie od Beethovena či od stejného autora Piano Concerto No. 5 Op73 „Emperor“ Allegro, od Mozarta koncert pro hoboj a orchestr kv 285d, ale i jiné. Prostě hudba plus postava Maestro Kanga bombastické. Z tohoto důvodu byl ne moc výrazný Jang Geun-suk, ale to by ještě nebylo tak vážné, ale vůbec mi nesedla herečka Lee Ji-ah, která hrala Du Ru Mi, prostě při vzpomínce na Park Shin-hye, co hrála v You´re Beautiful, nebyla pro mě zase tak charismatická. Když si vzpomenu, že po prvních dvou dílech jsem nebyl moc nadšen, ale holt je tohle seriál a malinko tu trvá, stejně jako u ostatních podobných korejských seriálů, než se vykreslí základ příběhu. Podobný problém jsem měl i u YB a co se pak z toho vyklubalo za seriál :-) Seriál ke konci hodně vytváří tlak na vaše slzné kanálky, ať už loučení se s Mastro Kangem, nebo velmi dobrá linka s Kim Gab-yongem(Hoboj) a Ha Yi-deun(flétna). Hodně mě pobavil svým komediálním projevem Park Chul-min v roli Bae Yong-gina, který hraje na trumpetu a pracoval v kabaretu. Celkově vzato jsem i přes malinké výtky s tímto seriálem hodně nadšen, už jen kvůli tomu, že miluju klasiku a Maestro Kang, co občas řekl, mi jako kdyby hovořilo z duše. Závěrem bych chtěl smeknout před herci, neboť hlavní protagonisté nebyli skoro vůbec klasickou hudbou políbeni, ale jejich tvrdá práce se vyplatila, i když jen imitují nahrávky, které byly pořízeny ve studiu. Skvělé, skvělé. Nemohu dát méně než 95%. Speciální záležitost pro mě. ()

Tyckin 

všechny recenze uživatele

Já to po 6 částech vzdávám. Nemohu popřít jistou poutavost, zejména hudební stránka je velmi chytlavá a působivá, ovšem některé dění kolem mne příliš neoslovilo až nebavilo, zkrátka mám rozporuplné pocity a nedostatečnou motivaci pokračovat. Maestro je super, o hlavní herečce to už ale prohlásit nemohu a část ostatních mi taky lehce nesedla, ale spíše šlo o veškeré okolní dění a příběhy jež obvykle nepřinesly nic extra zvláštního co by mne udrželo u obrazovky. ()

Reklama

May 

všechny recenze uživatele

Neznam japonskou verzi Nodame Cantabile a tudiz nemam srovnani pro tyto dva serialy. Korejsky Beethoven Virus, coz je nazev popularniho moderniho zpracovani jedne z Beethovenovych nejslavnejsich melodii, ma pomerne chatrny a naivni pribeh, ktery je ovsem v podstate naprosto nedulezity. Serial drzi pohromade nescetne mnozstvi ukazek vazne hudby, ktere jsou pro nekoho mozna otravne, pro druheho prave tim, co na serialu zboznuje. At uz je to kopie japonske mangy vice ci mene, je to originalni, zabavne a hudebni slozka je famozni, pokud k ni mate vztah. ()

Mkqp 

všechny recenze uživatele

Začnu tím, že se mi hodně nelíbilo, jak byl děj povětšinu času tvořen tím, že se v něm muselo stát něco špatného, aby mohl pokračovat. Navíc spousta těchto překážek na mě působila dosti lacině. Děj byl místy naivní, což samozřejmě ne vždy vadí, ale to jak se téměř každá situace musela dramatizovat nějakou překážkou, mi dost vadilo. Dále mě štvala spousta dotčených, závistivých a jízlivých lidí, kteří pořád řvali a mě z toho bolela akorát hlava. Od Beethoven virus jsem čekal něco mnohem více komornějšího, kde bude kladený důraz na koncertní psychologii a psychologii samotných symfonických hudebníků. Opravdu nevím jestli je to tím, že jsem od tohoto seriálu čekal mnohem víc, a proto reaguji citlivěji než bych měl, ale vážně mě hodně zklamal a nebavil. ()

Krysap 

všechny recenze uživatele

Musím se přiznat, že tímhle virem jsem se nakazila hodně rychle a asi ve mně ještě dlouho zůstane. Na začátku jsem dost váhala, jestli mám náladu koukat na seriál o nějakým orchestru, a to podotýkám, že klasickou hudbu miluju a často chodím na koncerty. No ještě že jsem se podívala. Po dlouhý době se mi stalo, že jsem po skončení měla slzu na krajíčku, že už je konec. To, co předváděli hlavní dva mužští představitelé, to byl koncert nejenom hudební, ale hlavně herecký. Některý jejich dialogy jsem si pouštěla několikrát za sebou - poprvé abych si přečetla titulky, a pak už jsem si jenom užívala jejich úžasnou mimiku. Pan dirigent protiva byl Kim Myeong-minem zahranej tak parádně, že bych věřila, že je skutečný dirigent (prý se učil 5 měsíců dirigovat, ale působí neskutečně reálně). A mládí v osobě Jang Geun-seoka mu rozhodně zdatně asistovalo. Zezačátku předváděl na stupínku spíš breakdance, ale v posledním díle už dirigoval taky jako profík. I ostatní postavy byly zajímavý a vlastně tam nebyl nikdo, kdo by mi lezl na nervy, což je u k-dramatu co říct. Bezva dvojka byli slečna Haydnová (výborně vybraný jméno) a dědula s hobojem. Je mi úplně jedno, že celkově to bylo dost naivní a nereálný, tenhle seriál si určitě ještě párkrát pustím, a to považuju za jasný důvod pro 5*. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (2)

  • Ve třetí epizodě orchestr pod vedením maestra Kanga hraje hudbu z filmu Mise (1986), který jim pro dokreslení atmosféry zároveň pouští na velkoplošné LCD televizi. (Vavča)
  • Maestro Kang sleduje ve druhém díle film Amadeus (1984). (Vavča)

Reklama

Reklama