Reklama

Reklama

Černé ovce

(pořad)
  • Československo Černé ovce, sem tam bílá
Publicistický
Československo, 1992, 13-28 min

Obsahy(1)

Tento publicistický pořad vysílá Česká televize s přestávkami již od roku 1993. V letech 2001 až 2002 byl nahrazen publicistickým deníkem Černá, bílá, který uváděla současná moderátorka a reportérka Iveta Fialová. Od začátku roku 2003 pak byl pořad vysílán jako týdeník pod svým původním názvem a v současné době se vysílá každý všední den večer, přičemž o jeho moderování se kromě Ivety Fialové stará i Vlado Štancl, který je s tímto pořadem spjat již od jeho začátků. Obsahově se pořad střídá. Zatímco Vlado Štancl nám nabízí různé testy, poradí jak a co nakupovat a mj. nám i skrytou kamerou v reportážích objasní, kterým hospodám a restauracím se vyhnout a naopak, Iveta Fialová se pak věnuje závažnějším věcem. Především v nich hrají hlavní roli kauzy, dopravní nehody, úřady a hájení našich práv. (Stocki)

(více)

Recenze (75)

CANNIBAL 

všechny recenze uživatele

Pokud se jedná o nástroj jak informovat o firmách, které májí vůči zákazníkům nekalé obchodní praktiky, tak je to určitě dobrá a užitečná věc jak se bránit, či se jim obloukem úplně vyhnout. Na druhou stranu když ale dělají testy výrobků, tak pouze s dTestem. A za takovouhle čuňárnu mám platit koncesionářské poplatky?! Za nekompletní testy a zbytek si draze shánět u dTestu?! To sou ale sprostý k***y! ()

Ravi 

všechny recenze uživatele

Pořad, který je na jednu stranu u nás velmi potřeba, na druhou stranu jsou tu někdy lidé s tak banálními problémy, že člověk zírá, jak s tím může jít někdo do TV (např. ten pes, co nebyl rasa jakou si majitelka představovala, ale když ji prodavač řekl před kamerou, že jí vrátí peníze jen, když mu psa vrátí, tak holka cukla :-))) to jsem se nasmál) No nic. 65% = 3/5 ()

Reklama

saaaky 

všechny recenze uživatele

S tímto pořadem nemám naprosto žádný problém - splňuje to, co říká - objektivně a s puncem odbornosti ve formě spousty odborníku a lidem na slovo vzatých pohlíží na problémy obyčejných lidí, a zpracovává to ještě kupodivu přijatelnou formou. Bez problémů, ba naopak - člověk by se měl sem tam podívat. ()

Jarsey 

všechny recenze uživatele

Dala jsme si odpolední maraton s Černými ovcemi. A můj dojem? Že to je pořad o lidské hlouposti. Než něco podepíšu, přečtu si to. Nekupuju nic pod nátlakem, kožená bunda za 700Kč nemůže být kvalitní! atd, atd, atd... Takže na pobavení dobré, ale čekat od toho něco vážného nejde, protože do většiny těch problémů se lidi dostanou sami a pak si na tu svoji hloupost ještě zavolají televizi. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Co si nevyřídím sám - to nemám. A nějaký pořad užitečných rad nepůjde za mě do boje. A abych pravdu napsal, tak si jistě nikdo na něj nevzpomene, když se jde potit na úřad anebo si zakoupí vadný výrobek. Úřednici, je-li mladá a hezká (jako že jich je jako šafránu), vyšoustat, aby nebyla tak nervozní a vadný výrobek vyměnit než skončí lhůta výměny nebo záruky. Moderátoři Iveta Fialová a Vlado Štancel si fakt myslí, že se jejich radami, no jak to napsat kulantně, na lejno, ne, hovno zní výstižněji, opravdu někdo řídí?! To mají opravdu dobrou a bohatou představivost. No hlavně, že se na tu jejich přechytralou snůšku inteligentních rad alespoň někdo dívá. Ono hodit do placu, jak postupovat při řešení toho či onoho problému, je jedna věc, ale realita, jak všichni dobře víme, je jiná. To je jak kdybych si na rande napsal seznam vět, které budu dotyčné říkat a ona přesně podle scénáře na ně bude odpovídat. Takže asi takhle planě vyznívá tenhle pořad. Zase takový neschop nejsem, abych nevěděl co dělat, když se něco zadrhne. Určitě se někomu tenhle typ pořadu hodí sledovat, ale já hned po skončení pár dílů, které jsem viděl, zapomněl, co se tam vlastně projednávalo. Mně to přišlo vesměs všechno moc překotně rychlé, až příliš vehementně to podsouvalo, že tenhle pořad je na straně poškozených, a celkově mně vadila i dost slabá realizace, kterou veřejnoprávní televize dělá jako přes kopírák. Moc keců a skutek utek. To je moje závěrečné shrnutí. 20% ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama