Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Poměrně známý zahraniční pořad dorazil v době krize i k nám. Budete svědky snahy mnoha podnikatelů získat peníze na své originální projekty. Investory se tentokrát stali již finančně zabezpečení podnikatelé. Pan Tomio Okamura ještě před pár lety prodával popcorn a colu v Tokiu, nyní k nám vozí japonské zákazníky. Dalším příkladem je paní Dana Bérová, která se starala o majetek šlechtice Schwarzenberga. Každý se může přihlásit a pokusit se získat peníze na nové projekty, a televizní divák je svědkem, jak se bude žadatelům dařit. (RadimFišer)

(více)

Recenze (178)

Nach 

všechny recenze uživatele

Skutečně zajímavý a originální pořad, který má pro snaživce nějaký přínos. Velice rád sleduji odvahu některých jedinců, kteří na poli podnikání přicházejí s nápady, na které by nepřišla ani J.K.Rowlingová s kouzelnickou hůlkou zapíchnutou v nose. Výběr investorů je skutečně pestrobarevný a názor každého z nich stojí za vyslechnutí (a někdy i pobaví). 75% ()

david666 

všechny recenze uživatele

Každopádně nejlepší reality show, co byla u nás uvedena. Investoři jsou výborní, s lidmi se nemažou a reálně hodnotí potencionální úspěch toho či onoho "vynálezu". Přemek Podlaha určitě čumí:-) Je až s podivem jak jsou někteří lidé nepřipraveni a myslí si, že veškeré otázky okolo byznysu za ně investoři vyřeší. ()

Reklama

javirgo 

všechny recenze uživatele

Dost neobvyklý a o to víc zajímavý pořad, který může zaujmout a také poučit i obyčejného diváka. Nabízí se zde široká škála i těch nejpodivnějších podnikatelských záměrů . Některé jsou sice pro zasmání, ale občas se najde i pár dobrých, které stojí investorům za uvážení. Pak je velmi zajímavé, sledovat jejich reakci, jak se k nabízeným záměrům vyjádří. Pořad považuji za kvalitní a i výběr investorů se dost povedl. Přála bych si, a nejen asi jen já, aby nám TV takové nápadité pořady nabízela častěji. ()

Zemi11 

všechny recenze uživatele

Martička jakožto milovnice obuvi přišla do pořadu akorát ukázat své infantilně-nevkusné červené botičky :) Pro řadového podnikatele Michaela Rostocka je účast v pořadu Den D zase reklamou k nezaplacení... Repsektuji jen pana Bartoše, paní Bérovou a pana Okamuru. Díly sleduji dokola a dokola. Pumpují do mě energii v podnikání tolik potřebnou. ()

playboxguest 

všechny recenze uživatele

Tak na tohle jsem narazila já, odpůrce většiny tv pořádů, úplnou náhodou při pracovní nudě a šéf by ze mě nejspíš radost neměl, jelikož jsem se do závěrečných titulků úplně zapoměla věnovat pracovní náplni. Online sleduji předchozí díly čtvrté řady, časem se chystám i na další, jelikož Den D opravdu dokáže zaujmout a udržet. Investoři čtvrté série jsou navíc hrozní sympaťáci. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (11)

  • Pořad vychází ze zahraničního televizního formátu, který odstartoval před jedenácti lety v Japonsku. (Olík)
  • Diváci mohli vidět ve 3. sérii celkem 51 projektů. (skrblik007)
  • První úspěšná investice padla již v prvním díle první série, kdy napůl zainvestovali Ondřej Bartoš a Marta Nováková projekt rehabilitační matrace ve výši 1 200 000 Kč, který investorům přijel představit pan Břetislav Suška. (DexMASTER094)

Reklama

Reklama