poster

Všechno musí pryč

  • USA

    Everything Must Go

Komedie / Drama

USA, 2010, 97 min

Režie:

Dan Rush

Kamera:

Michael Barrett

Hudba:

David Torn

Střih:

Sandra Adair

Scénografie:

Kara Lindstrom, Marcia Calosio (set dekoratér)
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • misterz
    ***

    Bohužiaľ, nemôžem sa zbaviť pocitu premárneného potenciálu. Willa Ferrella mám celkom rád, pričom v minulosti mi už nie raz dokázal, že mu nie sú cudzie ani vážnejšie role, no tú jeho mizériu prezentovanú vo filme som si predstavoval trochu inak. Vlastne všetko bolo len o sedení na trávniku pred domom a chlastaní hektolitrov piva. Chcelo to niečo viac, niečo dramaticky hlbšie, aby si divák tú jeho mizériu mohol lepšie vychutnať. Vlastne to nebola ani poriadna dráma, ani komédia, bolo to šedivé a pocitovo sterilné. Priemer. 60/100(5.3.2017)

  • waits
    ***

    Komorní a poměrně smutná podívaná, jako dělaná pro předpůlnoční vysíllání na páteční ČT2. Jenom to obsazení Ferrella spolu s anotací "komedie" bylo možná pro některé diváky matoucí a očekávávání musela být nutně zklamána.. Osud hlavnímu hrdinovi celý film dělá něco, co hezky popisuje anglická fráze "twisting the blade". Ferrell podává deptaného chlápka uvěřitelně, dokáže vzbudit sympatie a vykřesá pár zajímavých okamžiků. Nic světoborného, ale spolu s hudbou a pomalou, detailní kamerou jde o slušnou melancholickou podívanou, která citlivého diváka (škyt) pošle do postele s pocitem, že se těžké okamžiky dají překonat, i když je člověk hodný mamlas. A Ferrella ve vážných rolích mám rád, mohlo by jich točit víc.(5.6.2012)

  • DEXTER099
    ***

    Tak pokud od tohoto snímku čeká kvůli účasti Willa Ferrella nějakou zábavu i sebemenší tak bude hodně zklamán a rozhodně to nedoporučuji lidem s depresemi (vím o čem mluvím) ,protože snímek o tom,jak člověk vše ztratí a zároveň zde není ukázáno jako v jiných podobně laděných filmech jeho cesta zpět na horu není zrovna dobrá na dobré myšlenky.Takže za mě 50 % a tři hvězdy.(4.5.2015)

  • VasaX
    ****

    Will Ferrel sedí sklesle a odevzdaně v křesle. Na trávníku. Před domem, který ještě nedávno býval jeho. A hraje nám táhlé bluesové sólo o zhrzeném muži, ke kterému se svět postavil zády. A všechno co se zdá být ještě stále pozitivní a nadějné, je jen blyštivá strana falešné mince a jediná útěcha je laciný alkohol z nonstopky. A ani ta mu nevydrží ani tak dlouho, jak by si přál... Po pravdě jsem se tohohle téměř sóla Willa Ferrela bál. Komedie a drama, Will, pár dalších poměrně neznámých tváří a druhých houslí. Kupodivu to funguje. Funguje to výborně a já musím konstatovat že jsem všechno do posledního písmenka Willovi zobal z ruky. Odevzdané tunelové vidění, snaha udržet věci takové, jak momentálně jsou, ať už je to třeba absurdní bydlení na trávníku před domem, jako by to byl obývák. Kamarádské partnerství s malým černouškem, platonické míjení s novou sousedkou od naproti. Všechno. I přes to, že jsem byl našemu tragickému hrdinovi minutu za minutou v zádech, nebylo to otravné ani násilné. Všechno skvěle fungovalo a Frank na dně táhne jako valach celý snímek za sebou hlava nehlava. Funguje to, je to vtipné, je to smutné, je to hlavně melancholicky zábavné. Kdo čekal vypráskanou komedii a ostré fórky se situačním humorem, ten to zhnuseně vypnul a šel se s talířem oběda dívat na American Pie 3 a jako zákusek si dal novou Saxanu a z kina odcházel s pocitem, že přístě musí jít na ty super bomba Spy Kids 4D. Ten samozřejmě odevzdanému násoskovi Frankovi dá jasné hodnocení Odpad. Pomeje přeci jen chutnají lépe jak perly, což?(9.11.2011)

  • Zeebonk
    **

    Will Ferrell dostane padáka, žena se na něj nasere, vyhodí mu věci před dům a zmrazí účet. Protože utratil všechny prachy za pivo a nemá na odtahovku, tak mu nezbývá než se zabydlet na předzahrádce svého domu. Během netradičního pobytu šmíruje sousedy, skámoší se s těhotnou ženskou co se přistěhovala naproti přes ulici, zaměstná znuděného negra a nakonec se rozhodne rozprodat své věci. Will Ferrell ve vážné roli není špatný, ostatně už bylo na čase si nějakou střihnout, akorát je to celé tak nějak o ničem. Nechápu účel točení takovýchto filmů, koho zajímá jak si nějaký zdeptaný looser zpytuje svědomí a rovná sračky uprostřed Arizony. Druhá polovina byla nuda a bylo mi to stejně všechno u prdele. Nečejte nějaké duševní obohacení, dokonce ani zábavu nebo odreagování, prostě jenom zabití necelých dvou hodin, které se dají využít mnohem produktivněji.(31.8.2011)

  • - Film byl sepsán podle novely Raymonda Carvera, pro Dana Rushe je to režisérský a scenáristický debut. (Kuzmik)