Reklama

Reklama

Celovečerní povídkový animovaný film je sestaven ze čtyř animovaných epizod a hrané části, která vše spojuje a vytváří rámec příběhu. Každá z pohádek bude zpracována jinou technikou a jiným tvůrčím týmem. První epizoda inspirovaná Pohádkou o princezně, která se nesmála, je animována poloplastickou technologií. Režisérem této povídky je Břetislav Pojar a výtvarníkem Pavel Koutský. Druhý příběh využívá klasickou animaci loutek. Výtvarníkem a režisérem je Michal Žabka a příběh o Víle a účetním je zábavný pro děti a poučný pro tatínky. Třetí část je animovaná velmi neobvyklou technologii papírové ploché loutky v reálném prostoru. Výtvarníkem je Bára Dlouhá a režisérem František Váša. Příběh o rybáři, jeho ženě a zlaté rybce je známý, jeho nová interpretace ve světě kol a motorů je však naprosto nová. Čtvrtá epizoda se odehrává v nedaleké budoucnosti. Režisér a výtvarník Libor Pixa doufá, že zdravý rozum zvítězí nad chamtivostí a touhou být za každých okolností první. Režisérem hraných předělů bude Jakub Kohák. Vypravěčem bude zpěvák skupiny Chinaski. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (85)

swamp 

všechny recenze uživatele

Spojující příběh s Ondřejem Vetchým stojí za starou bačkoru, ústřední píseň je nezajímavá, první animovaný příběh nekvalitní.. kvalita a originalita příběhů se naštěstí stupňuje a především ten o rybáři je naprosto dokonalý. Je však třeba brát zřetel, že tento film je určen především dětem, tak proč ne. :) ()

majo25 

všechny recenze uživatele

Milé prekvapenie. Animované príbehy sú sympatické a po technickej stránke kvalitne spravené, miestami aj vtipné. Vystrieda sa tu viacero animačných techník, od plôškovej až po 3D. Bohužial predelovacia hraná sekvencia je ako bez scenára, bez nápadu a nikam nevedúca. Vetchý hraje trdlo, čo mu vôbec nesvedčí. Hodnotenie: 65% ()

Reklama

Radiq 

všechny recenze uživatele

Pěkně provedená sprška animovanejch příběhů docela potěšila, hlavně první dvě, které se mi animací líbily nejvíc. Další, animovaná v interiéru bytu jako v prostředí animovaného světa, už nebylo ono a digitální animace se mi taky moc nelíbila. Vetchý i ostatní herci v hraném mezipříběhu byli většinou skvělí, ale ten příběh o duši auta mě nezaujal... i když ten vztah ke své škodovce měl pěknej... :-) ()

Terva 

všechny recenze uživatele

O cestách necestách, řidičích i trampotách, do světa širého............. 1 - O PRINCEZNĚ, KTERÁ SE NESMÁLA. Na dnešní dobu je to velice odfláknutá grafika a šíleně modernizovaný příběh. CITÁT - A tomu se mám smát ??.......... Ještě že to vypráví pan Liška ( to není auto ), to je na příběhu to nejlepší. **. 2 - ÚČETNÍ A VÍLA. Grafika je přijatelnější, ale zase vypravěč je nějaký divný. Nejlepší na příběhu, který je hodně proti ženám, je Škoda Populár, co má volant na pravé straně. CITÁT - ....říká si víla a stojí peníze, jako každá ženská........... Moc lidí nejezdí v ničem a chodí pěšky. ***. 3 - O RYBÁŘI MAŘÍČKOVI. Grafika zoufalá. Příběh zde poukazuje na ženu praktickou, ale chamtivou. Není zde žádné pořádné auto, jen snad Fiat nebo Simca ? CITÁT - Jen štiku pan Maříček nikdy nechytil........... *. 4 - VINCENT. CITÁT - Auťo............ Asi jsem si zvykl na současné technologie Hollywoodských kreslených trháků a tak jen znaveně koukám na českou tvorbu. Moc daleko jsme se nedostali. MÁ AUTO DUŠI ? Mezi příběhy ještě sledujeme hraný příběh o spisovateli Kužílkovi a jeho cestě za poznáním, zda má auto duši. V příběhu je nejhezčí Škoda MB Hugo. ***. Jak může mít auto duši v bezdušové době ? Ten příběh nemá duši. Celkem **. V příběhu zazní jedna krutá věta : Všude samá auta, nikam se nedá jezdit, vzduch se nedá dýchat......... Ve filmu uslyšíme skupinu Chinaski. ()

TomasKotlant 

všechny recenze uživatele

Spojovací povídka kromě jakési myšlenky, že auto má duši diváka spíše otráví. Prkenní herci, nulová zajímavost a kýčovité vyvrcholení. Dialogy a scény jsou tak pitomé, že to neutáhne ani Eva Holubová. Pojarova povídka je výtvarně příšerně primitivní a dějově stupidní, na čemý mají podíl také dialogy, do detailů popisující co vidíme. Žabkova povídka docela jde, akorát jí chybí tah branku a utápí se ve své rádobypoetičnosti. Vášova povídka je technicky a výtvarně originální. Děj sice mohl být lepší, ale působí to svěže. Pixa hraje jinou ligu a jeho povídka je po všech stránkách velmi kvalitní a dokáže nejlépe vytvořit kouzelnou atmosféru, navíc i s katarzním přesahem. Ačkoliv se jedná o digitální animaci, je s ní zacházeno šetrně, takže spíše zlepšuje dojem, než aby ničila ducha animace. Pixova část Vincent a možná i Vášova a Žabkova by si zasloužily vlastní uvedení, protože sledovat kvůli nim minimálně půl hodiny odpadních scén je docela hrdinský úkol. *** Ve zkratce: Hranou část přetočte, první povídku asi taky a pak bude jakžtakž slušný zážitek. Jinak je to stupidní předlouhá reklama na jistou automobilku. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (8)

  • Ondřej Vetchý, jehož postava je ve filmu neúspěšným spisovatelem, který se poukouší i o básně, čte na začátku filmu básnickou sbírku "Býti básníkem". Trefně tak čte poslední básnickou sbírku českého literáta Jaroslava Seiferta, jelikož i postava Ondřeje Vetchého skončila díky básnické sbírce. (MTHRFCKR)
  • Hudbu k filmu složila česká kapela Chinaski. Dokonce vyjde speciální soundtrack, jenž bude obsahovat i písně, které ve filmu nezaznějí. (Yardak)
  • Hrané epizody se natáčely na přelomu října a listopadu 2010 na různých lokacích v Praze, Poříčanech a hlavně v Mladé Boleslavi, kde generální partner filmu Škoda auto umožnilo natáčení v prostorách, kde se nesmí ani fotit, natož filmovat. Natáčet za plného provozu byl adrenalinový zážitek jak pro štáb, tak pro ochranku a možná i zaměstnance Škody. (LEGACY)

Reklama

Reklama