Režie:
Laurence MalkinScénář:
Laurence MalkinKamera:
Lex WertwijnHudba:
Alan WilliamsHrají:
Skeet Ulrich, Kristy Swanson, Rena Owen, Antonie Kamerling, Serge-Henri Valcke, Yorick van Wageningen, Georgina Verbaan, Monic Hendrickx, Thom Hoffman (více)Obsahy(1)
Když je Kevin Burke, mladý ambiciózní člen ochranky jedné vlivné finanční instituce, povýšen do špičkového bezpečnostního týmu této společnosti, ocitne se na vrcholu své kariéry a rozhodne se požádat svou dívku Rosalind o ruku. Jenže romantický večer se změní v tragédii, když je Rosalind brutálně zavražděna neznámým zabijákem. Kevinův svět se najednou zhroutí jak domeček z karet a on přísahá, že Rosalindinu smrt pomstí. Zároveň ve svém zaměstnání dostane za úkol hlídat bezpečnost celého bankovního trezoru. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (8)
Hodně ledový thriller ze studeného Rotterdamu. Europort plný kovových kontejnerů, čtvrť plná prostitutek, ocelárna plná řetězů, větrný mlýn plný závěrečného účtování. A to vše přepněno zbraněmi a zabíjením. Konflikt mezi velkou firmou a její ochrankou na jedné straně a Interpolem na druhé se postupně přiostřuje, zamotává, na obou stranách přibývají oběti a až do konce není jasné, kdo tahá za nitky. Modrá barva a snaha o originalitu za každou cenu často vítězí nad přehledností vyprávění, scénářem i hereckými výkony. 50%. ()
Tohle je případ filmu se zajímavým námětem a ambiciózním scénářem, kde však bohužel hapruje všechno ostatní. Režií počínaje a špatnými herci konče. Škoda potvrzuje se, že méně je někdy více.30% ()
Film barevnější než Batman & Robin, modrá, červená..dotoho nudný kecy a nezáživnej děj. ()
Kvůli artovému provedení je příběh odsunut na druhou kolej. Zápletka by si zasloužila lepší zpracování. ()
Vôbec ma to nezaujalo a z toho modreho filtra mi bolo na zvracanie. To uz to radsej mohli natocit ciernobielo. ()
Konflikt mezi velkou firmou a Interpolem. ()
Ve snaze o originalitu a v touze odlišit se od stáda dalších průměrných kriminálních snímků se bohužel tvůrci zaměřili více na formu (film byl natočen digitální kamerou s vysokým rozlišením) než na obsah. Kamerové průlety ulicemi jsou superzrychlené, skoro celý film sledujeme zabarvený do modra, tu a tam obraz bliká jako stroboskop na diskotéce. Tónování obrazu v některých pasážích by možná mělo smysl, ale hodina a půl „tmavomodrého světa“ v kuse je trochu moc ()
naprosto tragická amatéřina... něco tak hloupého, smešně natočeného, neoriginálního a uboze zahraného jsem už dlouho neviděla ()
Reklama