poster

Une corde, un Colt

  • Itálie

    Cimitero senza croci

  • Velká Británie

    Cemetery Without Crosses

Western

Francie / Itálie, 1969, 90 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Docflash

    Directed by Robert Hossein Writing credits (in alphabetical order) Dario Argento writer (credit only) Claude Desailly writer Robert Hossein writer Cast (in credits order) Michèle Mercier ... Maria Caine Robert Hossein ... Manuel Guido Lollobrigida ... Thomas Caine (as Lee Burton) Daniele Vargas ... Will Rogers (as Daniel Vargas) Serge Marquand ... Larry Rogers Pierre Hatet ... Frank Rogers Philippe Baronnet ... Bud Rogers Pierre Collet ... Sheriff Ben Ivano Staccioli ... Vallee Béatrice Altariba ... Saloon Woman Michel Lemoine ... Eli Caine Anne-Marie Balin ... Johanna rest of cast listed alphabetically: Simón Arriaga ... Employé de Rogers José Canalejas ... Un frère Valley Álvaro de Luna ... Adjoint du shérif Charly Bravo ... Sam Valee (uncredited) Cris Huerta ... Hotel Desk Clerk (uncredited) Lorenzo Robledo ... Roger's Man (uncredited) Benito Stefanelli ... Ben Caine (uncredited) Ángel Álvarez ... Barkeeper (uncredited) Original Music by André Hossein Cinematography by Henri Persin Thanks Sergio Leone .... dedicatee(23.1.2013)

  • Karamanlis
    *****

    Režisér, scenárista a predstaviteľ hlavnej postavy Robert Hossein si tu v podobe zádumčivého pištoľníka Manuela ušil rolu presne na mieru a do hlavnej ženskej úlohy neprekvapivo obsadil svoju starú známu Michèle Mercier. V tomto príbehu o nenaplnenej láske a naplnenej pomste, situovaného do nehostinných končín divokého západu absentujú kvetnaté dialógy či prázdne gestá, hlavní hrdinovia si svoje nezhody radšej riešia rečou zbraní a nikomu tu napokon nie je príliš do smiechu.(19.7.2017)

  • Pohrobek
    ***

    Když byl Mariin muž Ben (Benito Stefanelli) při přepadení farmy rodiny Rogersovi oběšen, přísahá Maria (Michèle Mercier) nemilosrdnou pomstu. Použije při tom samotáře Manuela (Robert Hossein), jenž náhodou zachránil Rogersovi (Daniele Vargas) život jeho dětí, pročež požívá v rodině uznávaného statu... Krásná Angelika jako nemilosrdný anděl pomsty - ano, i toho se lze nadít v spaghetti westernech italsko-francouské produkce.(9.6.2005)

  • Kubaso
    ***

    Jeden z těch zajímavějších spaghetti westernů a navíc s kuriózním obsazením. A váží se na něj i další zajímavosti. Ve většině verzí filmu je v titulcích uveden Dario Argento jako spoluautor scénáře, což později Hossein popřel. Nemůžu se ale zbavit dojmu, že to, jak si Hosseinova postava před každou akcí nasazuje koženou rukavici, je Argento jako když vyšije. Scénu u večeře pak prý režíroval sám Sergio Leone. Hned po ní následuje další, tentokrát už úplně němá scéna, která společně s tou předchozí představuje asi to nejlepší z celého filmu, ačkoliv jej trochu zbytečně protahují. Dialogy se tu vůbec šetří; s nadsázkou lze říct, že kněz toho v jedné scéně řekne mrtvým víc, než si říkají živí mezi sebou. Záporáci jsou tentokrát dost nevýrazní. Tohle je jeden z filmů, které za shlédnutí určitě stojí, ale je lepší o nich dopředu nic moc nevědět, aby do něj někdo nevkládal přehnaná očekávání. Ne každému bude komornější ladění a pomalé tempo vyhovovat.(4.6.2010)

  • argenson
    ***

    Já prostě nevycházím z údivu, i tady, kde jsou všichni zpocení, špinaví a smradlaví, Angelika střídá jeden obleček za druhým, i když jako vdova dodržuje jen různé variace černé barvy a výjimečně aspoň nevypadá jako prostitutka. Málo se mluví, málo se děje, scény jsou zdlouhavé, ale vizuální stránka je tak působivá, že to vůbec nevadí. Překvapivě strhující závěr mě přinutil k váhání nad vyšším hodnocením, ale to bych zas asi přeháněl.(1.9.2014)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace