Reklama

Reklama

Trabantem do posledního dechu

  • Slovensko Trabantom do posledného dychu (více)
Trailer 1

Patrně nejznámější český cestovatel současnosti Dan Přibáň podnikl svou dosud nejnáročnější expedici. Posádky dvou žlutých trabantů, polského Fiatu neboli malucha, čezety, jawy a dokonce i dvou invalidních vozíků vyrazily z australského Perthu, a během půlroční dobrodružné výpravy projely Východní Timor, Indonésii, Malajsii a Thajsko. (Aerofilms)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (179)

H34D 

všechny recenze uživatele

Přiznám se, že po tom, co Přibáň a spol. projeli Asii, Afriku a Jižní Ameriku, tak jejich další cestu už tolik neprožívám, jakobych neměl obavy, protože vím, že to zvládnou. Ale abych se smysluplněji vyjádřil, vadila mi posádka. Poláci a slovák jsou tak trochu dementi, to víme už od minula, ovšem k tomu se přidali další divní lidi a nějak to prostě už není ono. Není to ta skromná partička, která tyhle věci zkouší poprvé... Stále ale solidní cestopis a dobrá zábava na večer. 7/10 ()

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Mal som pripravený komentár o tom, že tu prvýkrát malo väčší zmysel spracovať Trabantov do filmu, oproti seriálu. Miesto toho som si celý čas hovoril, ktorá scénka bude nasledovať a oni ju tam nedali. Dokonca ani ten záverečný bozk. Celé vyznenie je úplne iné a miestami nedostačujúce. Seriál bol štvorhviezdičkový aspoň v tej ázijskej časti, jeho filmový zostrih pôsobí ako bonus na dvd-čku. Najslabšia časť. Jak seriál, tak film. ()

Reklama

chelseaman22 

všechny recenze uživatele

Natěšenost byla smáznuta neustálým pohledem na to, kterak se trabant spravuje. Prakticky třetina filmu je jen a jen a jen o spravování toho plastového vozítka, jehož bych po shlédnutí tohoto filmu dokázal opravit levou zadní. Absolutně a hlavně citelně zde chybí intro, což je definitivně nepochopitelné. Účastníci výpravy diváka ani nepatrně neinformují o tom, kde že jsou. Vrcholem je povinnost sledovat milenecké hádky. A k tomu všemu ještě patetické kecy o tom, že všechno jde. 68% ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Někdy si musíte pořádně natlouct, zmrznout, hnát se nocí bez helmy a bez světla, abyste si uvědomili, že už to přeháníte." Tak tentokrát se bez nějakého prologu rovnou vyrazilo do Austrálie a já hned začnu tím negativním. Chyběla mi mapa, průběžně zobrazované kilometry, problémy s úřady a přebýval mi vztah Dana s Dominikou. Jinak je to tradičně skvělé, protože mě bavili akční vozíčkáři, padající motocyklisti, zapadlá splašená trsátka i "etiketní" slovník při neustálých opravách. Za jedinečný okamžik považuju přejetí spadlé motocyklistky nebrzdícím trabantem. To bylo skvělé. A ještě jeden okamžik mě potěšil a to když Marek na cestě neustále hledal něco krásnějšího než je Banská Bystrica a nenašel to. Asi si udělám dobrodružný výlet na Slovensko, i když to patrně bude na hranici mých schopností. Tu krásu však chci rozhodně poznat. ()

campix 

všechny recenze uživatele

Další trabantí cestománie je objektivně asi tou zatím nejslabší. Opět je neuvěřitelné, co parta kolem Dana Přibáně dokázala a stále dál a dál posunuje limity toho, co se dá s trabanty dosáhnout. Na druhou stranu je tento koncept už trošku okoukaný a ''rodinná pouta'', která jsou do zatím posledním trabantího putování vložena, výsledný dojem trošku kazí. Chápu, že pro aktéry je to důležité, ale trošku to podle mě nabourává koncept a strhává pozornost diváků od cestování trabanty neuvěřitelnými místy k sledování půtek mezi jednotlivými členy výpravy. ()

Galerie (68)

Zajímavosti (5)

  • Přibáňův tým na své zatím poslední filmové cestě urazil během půl roku 15 291 kilometrů. „Inspirují mě příběhy Alexandra Elstnera, to byl český motocestovatel, říkalo se mu ‚lovec kilometrů'. Před válkou existovalo sportovní cestování, závodilo se, kdo nějakým civilním voze ujede větší vzdálenost v nejkratším čase. Ten jezdil, aby jel," popisuje Přibáň své cestovatelské motivace. (Zdroj: Aerofilms)
  • Zostavu doplnil Marcin Opalek (PL), ktorý chcel obísť svet na starom traktore, Dominika Gawlicziková (CZ), ktorá sa dostala na motorke do Kirgizskej republiky až k hraniciam Číny. A dvaja imobilní vozičkári Kristína Majdalová (SK), ktorá prešla stopom Strednú Ameriku, a Jakub Koucký (CZ). (haffen)
  • Složení vozidel v tomto dokumentu je: 2x Trabant 601, Fiat 126p Maluch, Jawa 250 a ČZ 175. Jeden Trabant musel být kvůli Kristíně Madajové a Kubovi Kouckému upraven na ruční řízení pro invalidy (s čímž měli štěstí, protože Trabant byl seriově vyráběn jako vozidlo pro invalidy) a ČZ 175 musela být nestandartně snížena kvůli výšce Dominiky Gawliczkové, která měří pouhých 155 cm. (UncleMorty)

Související novinky

Startuje letní přehlídka BEST FILM FEST

Startuje letní přehlídka BEST FILM FEST

14.07.2016

Volné seskupení čtyř artových kin v Praze: Atlas, Evald, Lucerna a MAT pořádá od 14. do 20. července tohoto roku BEST FILM FEST, týden nejúspěšnějších a divácky nejnavštěvovanějších filmů první… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno