Reklama

Reklama

„Nejhloupější ďáblův hřích je ješitnost.“ Kdo na ni doplatí tentokrát? Zkušený komisař bojuje s prohnaným vrahem o život unesené dívky... Cestou do kostela v mlhavé horské obci Avechot beze stopy zmizí tichá patnáctiletá Anna Lou, dcera silně věřícího páru. Na pomoc při vyšetřování je povolán kontroverzní komisař Vogel, mezi jehož neortodoxní metody patří i víření veřejného mínění za pomoci médií. V rozpoutané mediální bouři vesničané i členové náboženské komunity se znepokojením zjišťují, že nikdo není mimo podezření a všechna jejich tajemství budou postupně propírána veřejně. Je znepokojivé zmizení Anny Lou pouhým dílem pubertálního vzdoru, nebo se v jinak poklidné obci skrývá vlk v rouše beránčím? Italský thriller se vyznačuje ponurou atmosférou odlehlého horského městečka a zdánlivě pozvolným tempem, které ale přináší množství dějových zvratů a rafinovaných nápověd. Jedná se o režijní debut spisovatele Donata Carrisiho, který adaptoval svůj vlastní román. (Česká televize)

(více)

Videa (8)

Trailer 3

Recenze (73)

Amonasr 

všechny recenze uživatele

Pěkně zamotané mysteriózní psychologické krimi, plné postav značně vyšinutých z normálu, což umožňuje režisérovi a scenáristovi v jedné osobě konstruovat stěží uvěřitelné zápletky a zvraty. Účel pobavit diváka něčím nečekaným a originálním byl splněn. Co si taky tvůrci mají pořád vymýšlet, aby uspokojili stále zpovykanější auditorium. ()

angel74 

všechny recenze uživatele

„Nejhloupější ďáblův hřích je ješitnost. Ale k čemu nám je být ďáblem, když se to nikdo nesmí dozvědět.” - Jen tak na okraj bych chtěla říct, že úvodní citát z filmu postrádá tu správnou údernost, pokud se zmíní pouze jeho první věta, jak to udělala Česká televize v obsahu... A přesně v duchu úvodní citované myšlenky plyne celý příběh opředený tajemnem, přičemž hlavní postavy ve skvělém podání Toniho Servilla, Alessia Boniho a Jeana Reno se chovají přinejmenším podivně, což výrazně přispívá k temné a mysteriózní atmosféře, která veškerý děj provází. Pozornost si určitě zaslouží i doprovodná hudba. (75%) ()

Reklama

oveckaoa 

všechny recenze uživatele

Nezáživný film co Vás unudí k smrti koukal jsem na to třikrát s přestávkami  ve 2 dnech až taková je to nuda. Někdo unese a zabije holku z nějaké křesťanské sekty povolají detektiva co už jeden případ posral, když obvinil nevinného (proč ho povolaly je mě záhadou?) ten najde záznam s bílým džípem a obviní jeho majitele otázka je je to on nebo ne? Na konci zjistíme, že je to náhodný chlápek co je tam tak 20 minut proč to dělal nevíme  našlo se to tělo nevíme jak dokázal někomu sebrat krev a půjčit si asi nevědomky jeho džíp nevíme nic prostě nevíme a ani se nedozvíme. 20 procent ztráta času. ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Pozoruhodné thrillery s mystickým nábojom mám veru veľmi rád. Musím uznať, že atmosféra tohto filmu bola výborná, ale zároveň sa nemôžem zbaviť pocitu, že to bolo napokon predsa len kus prepálené. Toto je presne ten typ filmov, kde o celkovom dojme rozhoduje najmä záver. A tak som úpenlivo čakal na rozuzlenie tejto nesmierne zamotanej zápletky, no ten záver mi prišiel fakt ťažkopádny. Proste tam nebol ten potrebný WAW efekt, aký by bol pre celú túto hru na mačku a myš na konci viac ako žiaduci. Čo však považujem za väčší problém, tak určite postavu a správanie detektíva - to mi prišlo až prehnane pofidérne (navyše, nechápem prečo by mal vôbec vyšetrovať nejaký prípad detektív, kvôli ktorému súdili nevinného???). Dosť nelogika, či? ()

Tosi 

všechny recenze uživatele

Elegantně a bez jediné skvrnky natočený detektivní příběh, který si předsevzal, že napětí vytvoří bez krve, mrtvol a násilí. Dívalo se na to opravdu dobře, ovšem naprostá absence originality způsobila, že jsem netíhnul vůbec k žádné postavě a na to, jak se film tvářil vychcaně, mně na konci brada nespadla. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • Donato Carrisi odráža v tomto filme aj myšlienku, že "zločin podporuje biznis", pretože láka návštevníkov. Toto založil na vlastnej skúsenosti, keď pri komentovaní správ pre malé talianske mestečko zistil, že mestská pizzeria smerovala k bankrotu, až kým kriminálny prípad v meste nezískal celoštátnu pozornosť. Následne sa posilnil turistický ruch v meste a pizzeria sa dostala do nevídaných ziskov. (Arsenal83)
  • V tomto filme a v ďalšom filme Donata Carrisiho L'uomo del labirinto (2019) je opakované použitie čísla 23. Toto číslo sa v jeho filmoch používa ako nešťastné číslo spojené s vraždou, smrťou a nebezpečenstvom a v Taliansku má aj nešťastný význam. V talianskej histórii bol napríklad Julius Caesar zavraždený po 23 ranách dýkou. (Arsenal83)
  • Donato Carrisi film odrežíroval a napísal k nemu scenár podľa svojho vlastného rovnomenného románu z roku 2015. (Arsenal83)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno